האכלת חתולים וכלבים

efratbn

New member
האכלת חתולים וכלבים

שלום 1. האם אפשר לתת לחתולות אוכל פעמיים ביום כמו עם כלבים? עד לפני כמה ימים היה להן כל הזמן אוכל בצלחת, ואני רוצה להעביר אותן לצורה אחרת של האכלה. 2. אני שמה לכלב שלי אוכל בערך בשש בערב ולוקחת לו את האוכל רק לפני שאנחנו הולכים לישון. כך שיש לו אוכל בצלחת 6-7 שעות. הוא לא תמיד אוכל מיד, והוא גם אוכל "בתשלומים" בזמן שהאוכל נמצא לידו. האם כדאי להרגיל אותו לשעה מסוימת?
 
בקשר לשאלה השנייה..

אני לא מבינה את הרצון להרגיל כלב/חתול לאכול בשעה מסויימת. כמו שאנחנו לא רעבים תמיד, כך גם הם, והם יכולים להחליט לבד מתי מתחשק להם לאכול ומתי לא.. כשיש לו אוכל בצלחת במשך כמה שעות רצופות כמו שאמרת זה בסדר, כי יש לו זמן לאכול.. אם תתני לו לאכול בשעה מסויימת אחת אני חושבת שהוא פשוט יישאר רעב. בכל אופן, חכי לעוד תשובות :)
 

Sweet Fantasy

New member
טעות

כלבים, כמונו.. אוכלים משעמום, אומנפ לא כולם.. אבל חבל לחכות שהכלב ישמין ואז להוציא כסך נוסף על אוכל דיאטטי. ארוחות בשעות מסודרות ביום, הם הפתרון המושלם, כך גם נוצרת הירככיה בבית והכלב יודע מי הבוס, ומי מאכיל אותו. הכלב מקבל מה שהוא צריך מהארוחות ולא נשאר רעב, כלב שלא יאכל בארוחה ישאר רעב, ומהר מאוד ילמד שמתי שיש אוכל צריך לאכול. ותאמיני לי, הוא יאכל כמו גדול, כי הוא רעב , והוא יאכל את המנה שהוא צריך ולא מעבר. ואם כבר השוואת אלינו, אז גם אצל בני אדם אמורים להיות סדרי ארוחה מסודרים, ואלה שכן שומרים, אוכלים בצורה כזאת, מחלקים את הארוחות לשעות מסודרות ולא אוכלים בין לבין..
 

Sweet Fantasy

New member
המשך לתשובתי הקודמת

בקשר ל1, אני לא סגורה על זה לכן לא אענה.. בקשר ל2, צריך להרים לו את הצלחת אחרי 20 דקות אם הוא לא אוכל, ואז להוריד שוב בשעת האכלה הבאה, על האריזה של האוכל רשמה הכמות המומלצת ביום, מומלץ לחלק את הארוחה ל2-3 אפשר אחרי כל טיול.
 

judyr

New member
אין חוקים

הכל עניין של הרגלי תזונה אצלנו למשל עוד בתחילת הדרך (כשהם היו גורים) הרגלנו אותם לא להגיע למצב של רעב ולכן אין מצב של בולמוס, או חיפוש אחרי אוכל בזמן שהם בחוץ. יש להם כל הזמן אוכל יבש (רטוב מתקלקל באקלים שלנו) בצלחות האוכל ושמנו לב שגם הכלב וגם החתולה נגשים לאכול כאשר אנחנו יושבים לאכול. אין מצב לא אצל הכלב ולא אצל החתולה שהם יאכלו יותר ממה שהם צריכים ולא פעם ולא פעמיים (כשהם מקבלים צ'ופרים) נשאר אוכל בקערות. אותו הדבר אצל התוכים והארנבת אז לדעתי זה עניין של תרגול ושימת לב למה בעצם החיות מנסות לומר לנו. בהצלחה
 
כולם כאן צודקים

יש כלבים שמתאימה להם שיטה מסויימת ויש כלבים שלא. מה שחשוב זה שהם יהיו בריאים עם זה - לא ישמינו, לא ירזו ולא ירעבו - כל השיטות תקינות לגבי החתולים - ניתן להאכיל פעמיים ביום אם זה נוח לכם, אבל חתולים באופן כללי רגילים יותר למספר ארוחות קטנות ביום באופן עצמאי ארז
 
למעלה