האיש שיבא

מיכל 1

New member
האיש שיבא

פנסים כבר כבו החושך מלא לילות אפלים יגיעו לפתע ברכותם יעטפו במסתוריותם יעלמו יחביאו סודות יכסו מחשבות אסורות - יהיו דמעות שיציפו עולם ימלאו ים יתנהלו לאיטם במסע הכאב - איש יבא ימלא חסרים יאהב בטרוף ינקה מצפון אחרים ישבור מוסכמות בחוזקו - הוא יקח את החלום ימלא אותו בתום ברכות בטרוף בכל מה שחלמת עליו - אתמול... מיכל 1
 
מחושך לאור !!!!

הלכתי ברחוב-אפילה! נכנסתי לשם-בין חושך לאור! ראיתיה-שחר!! נישקתיה-אור!!!!!! לא סתם אור אלא אור גדול אשר גם בורא שמיים וארץ לא ידע. זהו האור שבקע מנשמתי ואף את גרוני חנק. אני לבדי-זהו העבר. אני והיא-זהו ההווה. מוזר שרק אתמול היה ליבי ריק ממחשבות ועכשיו עומד להתפוצץ כי מלא הוא אותה. איש לא יהין לקרוא מחשבותי כי מיד יסונוור באור העוטה אותה, רק פי ישמש לעיתים ראי שיחזיר האור ואז יתנגשו אורי באורה וייצרו את האהבה הגלוייה הנושאת על ראשה את כתר הרגשות.
 

מיכל 1

New member
פריחה מתוקה

כבר הניחו כתר על ראשה ונשאו אותה על כפיים את יופיה כבר ראו אנשים ומלאו את פיהם במים אפלה מלאה את חייה ואיש לא שם את ליבו לא ראו איך היא נופלת לתהום של נפשו את השחר היא גם ראתה וכוכב נפל על עיניה הוא שקל כמו ים דמעותיה שנערמו בסערה הלב המלא החוזק הכהה של ידו בידה של מחזיק ולא מרפה אוהב ולא טועה עור בעור מבט במבט מסתנוורת מימך ופורחת אט אט... מיכל 1
 

הקצין

New member
פריחה מתוקה ...........

גם הפריחה תבוא היא עוד תגיע ממני קצין וג`נטלמן
 

מיכל 1

New member
ואולי

ואולי היא תאחר ואולי לא תוותר ואולי היא תדלג על מחסומי הזמן... וכשתבא אולי יכאב זה העצב המתואב שיחבוק אותך אלי אל תוך האושר בחיי פריחת הפרפרים פריחת אביב קורנת תעטוף אותי בחום תעיף את זה החנק בזרועותיך מתכרבלת את ראשי שם מניחה הפריחה שם היא נובלת ותצמח לה חדשה מיכל 1
 

הקצין

New member
לא אולי , בטוח ...

לכל סוף יש התחלה חדשה אחרי החורף בא אביב אחרי שקיעה באה זריחה ותמיד טוב מאוחר מאשר אף פעם ממני קצין וג`נטלמן
 
הילד שלא יבוא

חושך בחוץ בפנים אור . הילד שרצה להיות נאהב מקליד את אותיותיו לאחור . ``רק רציתי שיאהבו אותי `` כך הוא אמר . רציתי שמישהיא תאהב אותי , ליפני שיהיה מאוחר .
 

מיכל 1

New member
ילד לא מאוחר

ילד היא אמרה לעולם לא מאוחר לאהבה רק תביט קדימה רק לא אחור ואת החיוך שלה תפתור כמו חידה היא שם יושבת לא תדע בכלל את שמה היא תגיע המיוחדת ותאהב את כל כולה אל תקליד אחור ילד תהייה שם היחידה היא תאהב ותחבק גם אתה תאהב אותה ואני אליו שולחת את התום שבליבי נשיקות מלא קלחת געגוע אמיתי שלי - מיכל 1
 
למעלה