שאלת שאלות חשובות וטובות
ובמקרה אני יודעת כמה תשובות: 1) נכון שיש הרבה אנשים ששורצים הרבה בפורומים, אבל הם בד"כ לא תורמים מזמנם סתם כדי לעבוד קשה לחפש משהו בשביל מישהו אחר בכלל. 2)מי הוא? תן לי לספר לך עליו: הוא אחד מהאנשים התורמים ומהוותיקים פה בפורום. שבלעדיו, הפורום לא היה פורח ודינמי כמו שהוא. וחוץ מזה הוא תמיד מצליח להביא אתר שלא הכרתי ולהפתיע אותי. ו-24 שעות, זה בד"כ מה שמצפים ברוב הפורומים, יש כאלו שמצפים גם ל-48 שעות. 3) "טוב" לדעת שבמדינה דמוקרטית אתה מצהיר שאתה מפלה אנשים על רקע דת ואמונה, מעניין אם הממונים במדינה על זכויות אדם, זכויות אזרח וזכויות עובד מודעים לפעילותך הבלתי חוקית זו. וחוץ מזה - אנחנו באמת לא עובדים בשבילך! (חבל שאתה לא מופיע כאן בשמך המלא, כדי שמי שירצה ידע גם שלא כדאי לעבוד אצלך כי אתה עובר על החוק. 4)מי שצריך להרגע כאן יותר מכל זה דווקא ...אתה. שאין לך סבלנות , ואתה מתפרץ פה על אנשים שבסך הכל עושים לך טובה. 5) טפיל הוא מי שחי על חשבון אחרים, וברגע זה , זה אתה שחי על הטרחה שאנו עושים בשבילך ללא תמורה, ועוד צורח עלינו. גוןגון הוא הכל חוץ מטפיל. ו"תודה" גם על הנימה האנטישמית בהערה זו, ה"דר שטירמר" היה מתענג על מילותיך. 6)לא הוא דווקא יכול להשאר, ולהתעלם כמו שהצעת בסעיף 8. 7) זה תלוי במובן"מהסוג הזה" , אם זה מהסוג שחושב שמגיע לו הכל, גם כשהוא לא נותן כלום, אז זה דווקא כן "מהסוג הזה". האם אתה פסיכולוג? אנא הזדהה , שנדע להזהיר את הציבור מפניך, שאתה מעניק חוות דעת אפילו בלי לראות את האיש, שרלטנות לשמה. ואם אינך כזה, אז דווקא מה שייחסת לגוןגון הוא דווקא די מזכיר ... אותך. 8)רעיון מצויין. (ואגב, ההפסד כולו שלך). ובדבר אחד צדקת: הוא אכן מתוק. נדמה לי שקוראים לזה בפסיכולוגיה "השלכה"... 8)