האישה באבטיח

Colver

New member
האישה באבטיח

אני מחפש אתר עם מילות שיר הילדים: "האישה באבטיח". את השיר ככל הנראה כתבה נורית זרחי והספיקו לבצע אותו חני נחמיאס וחווה אלברשטיין (ביצועים שונים,לא סולו-כמובן). אם אתם לא מבינים באיזה שיר מדובר אני יודע שהוא מתחיל כך: "אישה אחת גרה בתוך אבטיח גדול נורא, היו לה שני שרפרפים כיסא ומנורה..." תודה רבה לכל מי שימצא פתרון לבעיה...
 

Colver

New member
טוב שאתם עוזרים לי,באמת!!!!!!!!!!!!

איך זה שתמיד אני רואה שאתם עוזרים לאחרים אבל לי לא?! רק פעם אחת קרה שממש ענו לי על שאלה וגם הייתי צריך לחכות מלא זמן.
 

גוןגון

New member
כי אני ממש לא עובד אצלך. ופניות

מסוג זה עושות הכל חוץ מאשר רצון לעזור. אנחנו לא שורצים בפורום 24 שעות ביממה ונראה לי שלהמתין 24 שעות זה מינימום סביר. ודרך אגב, אם הפורום לא נראה לך אתה ממש, אבל ממש, לא חייב לבקר כאן.
 

Colver

New member
תגובה לגוןגון שצריכ/ה להרגיע!!!!!!!

1)תתפלא/י אבל יש דווקא הרבה אנשים ש"שורצים" בפורומים מלא זמן,צר לי עליך שאת/ה לא אחד מהם. 2)מי את/ה שיחליט/תחליט בישבילי כמה זמן אני רוצה להמתין?!?!?!?!?! 3)ברוך השם ("כפיים לקב"ה,כפיים לקב"ה...") את/ה לא עובד/ת אצלי,עובד/ת כמוך כבר היו מפטרים. 4)קח/י רגיעון (או כל תרופת הרגעה אחרת עם או בלי מרשם רופא) בבקשה,זה לטובתך ולטובת שאר חברי הפורום. 5)אני אחליט מתי לבקר כאן ומתי לא. אף אחד לא צריך טפיל שיגיד לו מה לעשות ומה לא! 6)אם יש לך בעיה עם צורת הכתיבה שלי גם את/ה מוזמנ/ת לעוף לאלף עזאזל. 7)ההודעה שלי לא היתה כל כך "פניות מהסוג הזה". ואם תרשה לי (או לכל פסיכולוג) לעשות לאישיות שלך אנליזה אוכל לדעת בוודעות שתגובותיך נמהרות,נסחפות ונזעמות מידי. 8)אודה לך אם לעולם לא תגיב/י להודעותי לעולם,לא משנה מה הנושא ואם ענו לי בכלל. תודה,מתוק/ה שלי....
 

דRדכוסי

New member
עכשיו אתה יכול לחלום לקבל תשובה

לפחות ממני (וגם מגוןגון אני מעריך) -כל חברי הפורום פה לא חיביים לאף אחד כלום! -זה שלא עוזרים לך לא אומר ששונאים אותך, אם לא עונים זה יכול להיות כי: א)לא היית מספיק ברור ב)לא סיפקת מספיק פרטים ג)לא הספקנו לראות את השאלה שלך ד)לא יודעים את התשובה ה)לא היית מספיק מנומס -אחרי שלא קבלת תשובה ואתה עוד מתרגז עלינו (שלהזכירך אנחנו לא חייבים לך כלום), מקלל ואתה ממש אבל ממש לא מנומס (צריך דוגמא? קח:"את/ה מוזמנ/ת לעוף לאלף עזאזל") -אחרי כל מה שעשית וכתבת אתה רק יכול לחלום על תשובה מאיתנו עמוס, השרשור הזה מדרדר, אתה מתבקש למחוק אותו
 

Colver

New member
לדRדכוסי

1)את התשובה כבר קיבלתי מחבר במסנג´ר,עמוס באמת יכול למחוק ת´שרשור 2)איך אתה מצפה שאני אגיב להודעה מכעיסה שכזאת? אני ידעתי שיש אנשים ש"שורצים" כאן (לדברי גוןגון) וכתבתי את ההודעת תגובה לעצמי מתוך יאוש. אז לא רק מספיק שאני צריך להתבשל במיץ הזה,גוןגון בא ומרגיז אותי. כמו שאומרים: לא יורים בסוס מת. מה אתה ורוצה שאשים לו סמיילי בהודעה כאילו כלום לא קרה?
 

kerend

New member
COLVER תקשיב טוב לזה

אין צורך בירידה למעמקי הגיהנום עם התבטאויות כמו שלך אנחנו פה כדי לעזור בלבד ללא שום תמורה. ושתדע לך שתשובתך לגוןגון היתה מיותרץ לחלוטין כי הוא דווקא בין האנשים שהכי עוזרים פה ולא משלמים לו על זה. אז למה להתבטא בכזאת גסות? עדיף להוציא עכשיו את האנרגיות שלנו על להתכונן למלחמה הקרבה לא עלינו... הייתי בכיף עוזרת לך... אבל עכשיו כבר לא בא לי. חבל !
 
שאלת שאלות חשובות וטובות

ובמקרה אני יודעת כמה תשובות: 1) נכון שיש הרבה אנשים ששורצים הרבה בפורומים, אבל הם בד"כ לא תורמים מזמנם סתם כדי לעבוד קשה לחפש משהו בשביל מישהו אחר בכלל. 2)מי הוא? תן לי לספר לך עליו: הוא אחד מהאנשים התורמים ומהוותיקים פה בפורום. שבלעדיו, הפורום לא היה פורח ודינמי כמו שהוא. וחוץ מזה הוא תמיד מצליח להביא אתר שלא הכרתי ולהפתיע אותי. ו-24 שעות, זה בד"כ מה שמצפים ברוב הפורומים, יש כאלו שמצפים גם ל-48 שעות. 3) "טוב" לדעת שבמדינה דמוקרטית אתה מצהיר שאתה מפלה אנשים על רקע דת ואמונה, מעניין אם הממונים במדינה על זכויות אדם, זכויות אזרח וזכויות עובד מודעים לפעילותך הבלתי חוקית זו. וחוץ מזה - אנחנו באמת לא עובדים בשבילך! (חבל שאתה לא מופיע כאן בשמך המלא, כדי שמי שירצה ידע גם שלא כדאי לעבוד אצלך כי אתה עובר על החוק. 4)מי שצריך להרגע כאן יותר מכל זה דווקא ...אתה. שאין לך סבלנות , ואתה מתפרץ פה על אנשים שבסך הכל עושים לך טובה. 5) טפיל הוא מי שחי על חשבון אחרים, וברגע זה , זה אתה שחי על הטרחה שאנו עושים בשבילך ללא תמורה, ועוד צורח עלינו. גוןגון הוא הכל חוץ מטפיל. ו"תודה" גם על הנימה האנטישמית בהערה זו, ה"דר שטירמר" היה מתענג על מילותיך. 6)לא הוא דווקא יכול להשאר, ולהתעלם כמו שהצעת בסעיף 8. 7) זה תלוי במובן"מהסוג הזה" , אם זה מהסוג שחושב שמגיע לו הכל, גם כשהוא לא נותן כלום, אז זה דווקא כן "מהסוג הזה". האם אתה פסיכולוג? אנא הזדהה , שנדע להזהיר את הציבור מפניך, שאתה מעניק חוות דעת אפילו בלי לראות את האיש, שרלטנות לשמה. ואם אינך כזה, אז דווקא מה שייחסת לגוןגון הוא דווקא די מזכיר ... אותך. 8)רעיון מצויין. (ואגב, ההפסד כולו שלך). ובדבר אחד צדקת: הוא אכן מתוק. נדמה לי שקוראים לזה בפסיכולוגיה "השלכה"... 8)
 
כן,

הבנתי שאתה לחוץ , אבל ירדת ככה על אנשים, שהייתי חייבת להגיב. אני בעד מחיקת השרשור. מצטערת על מה הנימה שבה כתבתי, זה יוצא לי ספונטני במצבים של חוסר צדק והטחת עלבונות חסרות פרופורציה. וחוץ מזה , כל מה שכתבתי על גוןגון - אמת, את זה אני לא לוקחת חזרה.
 

גוןגון

New member
תודה לכככככולם ../images/Emo9.gif רק עתה הזדמן לי

לקרוא את השרשור ואל דאגה אני לא לוקח לריאות או ל
 

דRדכוסי

New member
ברכותיי לColver ../images/Emo4.gif

האיש הראשון שנמצא ברשימת ההתעלמות במסרים האישיים ועכשיו עמוס אם לא אכפת לך תמחוק ת´שרשור הזה
 
למעלה