האחיות לבית סגל

עלמור

New member
האחיות לבית סגל

מחפשת מידע, קרובים ומכרים של האחיות לבית סגל- רחל, בטי וסופי , ילידות טרנסילבניה, אשר התגוררו ברח' סביון 18 בפתח תקוה, ושנפטרו בישראל. כל מידע יתקבל בברכה (ניתן לשלוח תשובה גם לאי מייל ( [email protected]) תודה!!!!!
 
אנא, הוסיפי פרטים לגבי שמות ההורים

כמו גם על שנות לידתן, מתי עלו ארצה ומתי התגוררו בכתובת הנ"ל. כל רמז על המשך חייהן - יסייע מאוד (למרות שאני מניח שאין לך כאלו רמזים...
). ארנון
 

עלמור

New member
האחיות לבית סגל -פרטים נוספים

ארנון שלום, תודה על תגובתך המהירה. להלן פרטים נוספים אודות האחיות לבית סגל: רחל סגל , אלמנה, נפטרה ביום 23.12.75, נולדה ביום 1.11.1894, עלתה לארץ בשנת 1951 (כנראה באוגוסט) ולא ידוע מי היה בן זוגה (יתכן שעלתה ארצה אלמנה). בטי סגל , נולדה ביום 21.6.1897 ונפטרה ביום 29.3.1989, היתה רווקה , עלתה כנראה ב-1951 באוניה (3.4.51?) , והתגוררה ברח' סביון 18 בפתח תקוה משנת 1971. סופי (סופיה ) סגל נולדה ביום 22.4.1896, עלתה לארץ בשנת 1965 , ונפטרה ביום 14.3.1992, היתה גרושה אך אין מידע על בן זוג. לפני מותה שהתה במרכז גריאטרי ,ארבל". לפני שעברה להתגורר ברח' סביון 18 בפתח תקוה התגוררה בקרית גת , בלוק 806/20. שם אביהן - ישראל לייב שם אמן - אמליה או עמליה אם מישהו הכיר את האחיות אודה לו אם יודיע על כך בפורום זה ואחר כך יצור עמי קשר. בתודה ובברכה, עלמור
 
למעלה