האושר...
פשוט עוטף אותי... ואני כה מתרגשת.. כמה נפלאים החיים.... אוהבת את כולכםםםםםםםםםםם... חייבת לזוז.. אהיה כאן יותר מאוחר ... }{ וחיבוקי אוהב לכולםםםםםםםםםםםםםםםםםם... ותודה מקרב 3> ... צ`או.. ולא לשכוח בכל דבר הכי קטן שבעולם שם תמצאו את האושר.. (-: