האושר לא מחכה בפינה

dana2

New member
האושר לא מחכה בפינה

התלבטתי מאוד אם בכלל לכתוב את הדברים הבאים, כי נראה שכולם פה ממש לא רציניים, אבל החלטתי ללכת על זה בכול זאת ולו רק כדי להוריד מעליי את העוול הכבד של התמודדות עצמית עם המצב. נראה כאילו אף אחד לא מאושר מהחיים האלה שלו, מסתובבים במעיין מרירות אין סופית. ואני שואלת את עצמי למה אנחנו רודפים אחרי האושר אם במילא כולנו מתים בסוף חסרי כול ....האם זה שווה ? מצטערת אם גרמתי לך להרגיש רע או משהו....פשוט סתם לא יכולתי להירדם ומצאתי את עצמי יושבת מול המחשב ומעלה מחשבות....סתם רציתי לשתף אתכם... לילה טוב אנשים !
 

tiger rrr

New member
יאאאאאאאאאא נוש..!

אני בשוק..!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרסת אותי עכשיו..!! שניקו קלטת...?
 

shanikoo

New member
קלטתי,בטח שקלטתי...

ומה אני אגיד לך..? הוא צודק !! היית ילדה רעה !! מאוד מאוד מאוד ! אני תומכת בו ! גו גילי !
 

tiger rrr

New member
יאאא קנונייה נגדי....!!!!!!

אתה תזהר ממני..!! ואת..! את..! אממ לכי כבר להתקלח (יפה שלי) < זו לא התחנפות..!!
 
טיי שניקו וגילי..

לא חבל להרוס את השירשור? מה הקשר בין הישרשור שלכם להודעה המקורית? אח``כ מתלוננים שיש בלאגן בפורום ומשרשרים בלי קשר.. להזכיר לכם איך הסכמתם איתי (טוב גילי לא היית..) בשירשור שלי? אז מה עשיתם בזה? חבל להרוס.. תפתחו שירשור חדש שיהיה רק לכם.. הבחורה כתבה הודעה רצינית רצתה לפרוק משהו מהלב.. לא חבל? ו.... אני חולה על כולכם.. ליטון
 

tiger rrr

New member
ליטון....

אם תסתכל טוב, תראה שהגבתי לילדה ברצינות. אבל מתוק שלי אנחנו בקטע של לצחוק..!! אני מאמינה שגם דנה צחקה על השרשור הזה.. אומנם אתה צודק וזו הודעה רצינית.. אבל לא מכל דבר צריך לעשות עניין... צודק ונפתח שרשור חדיש חולה עליך
 

shanikoo

New member
מה אני אגיד לך..

צודק,לא היינו בסדר.. לא שמנו לב.. הנה,יצאנו מפו..
 

tiger rrr

New member
האמת שלא בפינה..

אני דיי פה..!! (לא תביני, זו בדיחה פרטית..!) ולגבי המילים שלך יש לי מה להוסיף אם לא נחפש את האושר ש``מגיע לנו`` כל החיים נחייה בעובדה שאין לנו למה להתאמץ ואת יכולה לחשוב איך היו ניראים החיים שלנו באמת..!! אם לא היינו מנסים לעשות את הדברים טוב יותר מה שאני אומרת זה שתמיד צריך לחפש את האושר הוא נמצא שם, איפשהו..! ואת תגיעי אליו, השאלה מתי..? נהייה מאוד אומללים כל הזמן אם לא נעשה מאמץ קטן או לומר לעצמנו לפחות שמגיע לנו בלבלתי פה ת`שכל או שנדמה לי..?
 
דנה..

אממ.. נכון שצוחקים פה ומדברים המון (יותר מידי לטעמי..) שטויות, אבל יש פה גם רצינות.. אני אגיד לך מה אני חושב על האושר אני חושב שבסוף כן מוצאים אותו אומנם בדרך עוברים המון דברים ולא כולם נחמדים אבל לבסוף כאשר הוא מגיע רואים כמה היה שווה לחכות וללכת בדרך הקשה לפעמים רק כדאי להנות ממנו.. אני לא הכי אוהב ומסכים עם הגישה שלך בקשר לרדיפה אחר האושר כי ממילא מתים בסוף.. זה כמו להגיד למה לאכול אם בסוף זה יצא.. או למה לעבוד אם בסוף גם ככה צריך להביא את הכסף לאנשים אחרים כדי לכסות חובות או לקניות.. ככה זה החיים מעיין גלגל שכזה כל סוף הוא בעצם התחלה של משהו אחר אבל מכל סיבוב נשאר לך משהו אצלך דנה אני רק יכול לנחש שעבר עלייך משהו לא הכי נעים שגרם לך לעוול הכבד שרובץ לך בלב אני אגיד לך מה שאני תמיד אומר.. בסוף תמיד יהיה טוב.. אולי בדרך לשם עוברים דברים קשים אבל הסוף תמיד טוב מאחל לך רק טוב ליטון
 
סליחה מי את?

אנחנו מכירים? השם לא נשמע לי מוכר אבל לא יודע איך שהתחלת לדבר עלתה מילה מסויימת בראש שלי: ``חלוק חלוק חלוק`` מה זה אומר? גילי של נוש הלא מוכרת
 
למעלה