האושר לא מחכה בפינה
התלבטתי מאוד אם בכלל לכתוב את הדברים הבאים, כי נראה שכולם פה ממש לא רציניים, אבל החלטתי ללכת על זה בכול זאת ולו רק כדי להוריד מעליי את העוול הכבד של התמודדות עצמית עם המצב. נראה כאילו אף אחד לא מאושר מהחיים האלה שלו, מסתובבים במעיין מרירות אין סופית. ואני שואלת את עצמי למה אנחנו רודפים אחרי האושר אם במילא כולנו מתים בסוף חסרי כול ....האם זה שווה ? מצטערת אם גרמתי לך להרגיש רע או משהו....פשוט סתם לא יכולתי להירדם ומצאתי את עצמי יושבת מול המחשב ומעלה מחשבות....סתם רציתי לשתף אתכם... לילה טוב אנשים !
התלבטתי מאוד אם בכלל לכתוב את הדברים הבאים, כי נראה שכולם פה ממש לא רציניים, אבל החלטתי ללכת על זה בכול זאת ולו רק כדי להוריד מעליי את העוול הכבד של התמודדות עצמית עם המצב. נראה כאילו אף אחד לא מאושר מהחיים האלה שלו, מסתובבים במעיין מרירות אין סופית. ואני שואלת את עצמי למה אנחנו רודפים אחרי האושר אם במילא כולנו מתים בסוף חסרי כול ....האם זה שווה ? מצטערת אם גרמתי לך להרגיש רע או משהו....פשוט סתם לא יכולתי להירדם ומצאתי את עצמי יושבת מול המחשב ומעלה מחשבות....סתם רציתי לשתף אתכם... לילה טוב אנשים !