האומלל שפוחד....
היי... ה``בועה הזאת``..... מעין מעטפת זכוכית סביבך - נכון ? אל תפחד ואל תהייה אומלל - זאת הדרך היחידה להעלים אותה מהראש שלך - מהמציאות שלך..... המשחק דיי אירוני - כל פעם שתהיה אומלל ופוחד הבועה הזאת מקבלת תוקף על ידך בלבד.... והיה מתחזקת...... ברגע שתתחיל להעסיק אותך בדברים אחרים , כל דבר ,באמת כל דבר מבלי לחשוב עליה היא תעלם לך (אולי לא לצמיתות בהתחלה ) אבל תדירותה תפחת בטוח... הכל תלוי אך ורק בך - ת ח י ה ו מ ב ל י ל ח ש ו ב ....... (סמוך עליי - אני יודע ........) דבר נוסף - אנשים מבחוץ לא יודעים מה עובר אצלך בתוך הראש - המחשבות הללו הן המטמון / האוצר הבלעדי שלך - ולא של אף אחד אחר , לא יצילחו להבין אותך - כי זה רק שלך... תנסה למצוא מישהו אחד - קרוב אליך..... ושתף אותו......ותקשיב לו .... (אל תשמע אלא תקשיב) .....והכל עניין של זמן...... כמה שיותר תתעסק בזה .....באובדן ...בבועה ..... הדבר ימשך..... ברגע שתדע ותאמין שהכל עניין של זמן .....והכל יגמר תוך תקופה מסויימת.. ותאמין בעצמך...... שאתה רוצה לחזור לך שהיית פעם.... אתה תמצא אותך במהרה על המסלול ש``פתאום`` נעלם לך.... ואסיים במשפט חכם מהספר ``בדולינה ``.... `` הפחד העמוק ביותר שלנו הוא שאנחנו בעלי עוצמה שאין לה שעור..... זה לא האפלה ......אלא האור שבנו ...... ככל שנשתחרר מהפחדים שלנו......נוכחותנו תשחרר אחרים מפחד.`` (נלסון מנדלה )
היי... ה``בועה הזאת``..... מעין מעטפת זכוכית סביבך - נכון ? אל תפחד ואל תהייה אומלל - זאת הדרך היחידה להעלים אותה מהראש שלך - מהמציאות שלך..... המשחק דיי אירוני - כל פעם שתהיה אומלל ופוחד הבועה הזאת מקבלת תוקף על ידך בלבד.... והיה מתחזקת...... ברגע שתתחיל להעסיק אותך בדברים אחרים , כל דבר ,באמת כל דבר מבלי לחשוב עליה היא תעלם לך (אולי לא לצמיתות בהתחלה ) אבל תדירותה תפחת בטוח... הכל תלוי אך ורק בך - ת ח י ה ו מ ב ל י ל ח ש ו ב ....... (סמוך עליי - אני יודע ........) דבר נוסף - אנשים מבחוץ לא יודעים מה עובר אצלך בתוך הראש - המחשבות הללו הן המטמון / האוצר הבלעדי שלך - ולא של אף אחד אחר , לא יצילחו להבין אותך - כי זה רק שלך... תנסה למצוא מישהו אחד - קרוב אליך..... ושתף אותו......ותקשיב לו .... (אל תשמע אלא תקשיב) .....והכל עניין של זמן...... כמה שיותר תתעסק בזה .....באובדן ...בבועה ..... הדבר ימשך..... ברגע שתדע ותאמין שהכל עניין של זמן .....והכל יגמר תוך תקופה מסויימת.. ותאמין בעצמך...... שאתה רוצה לחזור לך שהיית פעם.... אתה תמצא אותך במהרה על המסלול ש``פתאום`` נעלם לך.... ואסיים במשפט חכם מהספר ``בדולינה ``.... `` הפחד העמוק ביותר שלנו הוא שאנחנו בעלי עוצמה שאין לה שעור..... זה לא האפלה ......אלא האור שבנו ...... ככל שנשתחרר מהפחדים שלנו......נוכחותנו תשחרר אחרים מפחד.`` (נלסון מנדלה )