שלום רב, רציתי לשאול שאלה אישית:
אחרי שצפיתי בכמה סדרות וסרטים רומנטיים, עלתה בי תחושת ריקנות.
האהבה שם נראית כל כך חמה, סוחפת, מלאה ברגש, חיבור, שייכות.
היא גרמה לי להרגיש שחסר לי משהו עמוק בזוגיות שלי.
האם האהבה הזו קיימת גם במציאות – בזוגות אמיתיים?
או שזה רק תסריט של סרטים? ואם היא כן קיימת – למה אני לא מרגיש אותה?
אחרי שצפיתי בכמה סדרות וסרטים רומנטיים, עלתה בי תחושת ריקנות.
האהבה שם נראית כל כך חמה, סוחפת, מלאה ברגש, חיבור, שייכות.
היא גרמה לי להרגיש שחסר לי משהו עמוק בזוגיות שלי.
האם האהבה הזו קיימת גם במציאות – בזוגות אמיתיים?
או שזה רק תסריט של סרטים? ואם היא כן קיימת – למה אני לא מרגיש אותה?