האהבה כמו בסרטים

השחקן22

New member
שלום רב, רציתי לשאול שאלה אישית:
אחרי שצפיתי בכמה סדרות וסרטים רומנטיים, עלתה בי תחושת ריקנות.
האהבה שם נראית כל כך חמה, סוחפת, מלאה ברגש, חיבור, שייכות.
היא גרמה לי להרגיש שחסר לי משהו עמוק בזוגיות שלי.
האם האהבה הזו קיימת גם במציאות – בזוגות אמיתיים?
או שזה רק תסריט של סרטים? ואם היא כן קיימת – למה אני לא מרגיש אותה?
 
סרט כשמו כן הוא יש תסריט... הוא יכול להיות מבוסס על סיפור אמיתי אבל כדי שהסרט יצליח צריך תסריט שהוא מיוחד וממילא כנראה מדובר בסיפור לא שגרתי... כי בינינו מי יבוא לראות סרט על אדם שקם בבקר מצחצח שיניים הולך למכולת לקנות חלב חוזר לבית לשתות קפה והולך לעבודה בת שמונה השעות שלו? וזו אחת הבעיות בזמנינו אנשים חיים בסרט... במקום ללמוד להינות מהדברים הקטנים בחיים רצים אחריי ריגושים שלאו דווקא בהישג ידם או שלאו דווקא מתאימים להם. וגם ברגע שמשיגים אותם זה כבר נעשה דבר רגיל ומשעמם ונוצר צורך בריגוש חדש... מה העצה? ללמוד להינות מהדברים הפשוטים ומהאנשים הקרובים לנו ולהתבונן בדברים הטובים. ולגביי הזוגיות אתה יכול להפוך את את הזוגיות שלך לסרט! תתבונן בדברים הטובים בזוגתך ותעצים אותם כך הרגש שלך כלפיה ייתגבר, תסתכל עליה לא כעל דבר רגיל אלא כמו על ההיא מהסרט! תשמח אותה בדברים שהיא אוהבת ותדליק אותה... וכן אם יש דבר שמפריע לא בושה לדבר על זה אבל חשוב שזה ייעשה בצורה מכובדת ולא מתוך מקום של נסיון לחנך או רצון לשנות אלא פשוט בשביל שלשניכם היה נעים ביחד במרחב המשותף ובזוגיות.
 
למעלה