UnprodigalSon
New member
האהבה החדשה שלי
אני יודע שזה בא ממש באיחור יחסית לכל הפורום, אבל מצטער... אני מתניע לאט. בכל מקרה, לפני משהו כמו חודשיים וחצי הלכתי עם רוית (והמון המון תודה...) לקנות דיסקים בחנות מקומית. רוית הציעה לי דיסק שאולי שמעתם עליו, שנקרא: "When The Pawn..." ע"י זמרת אלמונית ביותר בפורום, בשם Fiona Apple. זה הדיסק הראשון אי פעם שקניתי של זמרת שאני לא מכיר אפילו שיר אחד שלה, וכפועל יוצא מזה, דיסק שלא שמעתי ואפילו לא צליל אחד מתוכו. אז נכון, לא הייתי בטוח באותו רגע, אבל זו הקניה הכי טובה שעשיתי. תודות לרוית (אז שוב, המון המון תודה!) הכרתי זמרת מדהימה, מוכשרת, עם קול בהחלט יוצא דופן ויכולות כתיבה שבהחלט ממקמות אותה כאחת האמניות היותר מוכשרות שאני מכיר. הדיסק הוא פשוט מושלם! (טוב... לא מדויק... את Love Ridden משום מה אני לא ממש אוהב...) פשוט שיר אחרי שיר אחרי שיר של תענוג לאוזן! הטובים ביותר לדעתי הם: On the Bound, Limp, Paper Bag, The Way Things Are, Get Gone. אחרי הדיסק הזה הורדתי את הגירסא של פיונה לAcross the Universe - שיר שהפך אצלי מהר מאוד לשיר הכי חרוש. אז היום מימשתי את אהבתי, קניתי את Extraordinary Machine והזמנתי את Tidal (כי לא היה בחנות) ואני מהיום מגדיר את עצמי כגרופי לכל דבר. אה, כן, ובלי יותר מדי קשר: הבוסית שלי בעבודה ממש דומה לה (חיצונית) ואני חושב שאני מתאהב בה קשות... יכול להיות שיש לזה קשר... אז מה אם היא הבוסית שלי, גדולה ממני ב9 שנים ונשואה... יש לי סיכוי, נכון? אז פעם אחרונה: תודה רוית! בזכותך נחשפתי לעוד זמרת ענקית!
אני יודע שזה בא ממש באיחור יחסית לכל הפורום, אבל מצטער... אני מתניע לאט. בכל מקרה, לפני משהו כמו חודשיים וחצי הלכתי עם רוית (והמון המון תודה...) לקנות דיסקים בחנות מקומית. רוית הציעה לי דיסק שאולי שמעתם עליו, שנקרא: "When The Pawn..." ע"י זמרת אלמונית ביותר בפורום, בשם Fiona Apple. זה הדיסק הראשון אי פעם שקניתי של זמרת שאני לא מכיר אפילו שיר אחד שלה, וכפועל יוצא מזה, דיסק שלא שמעתי ואפילו לא צליל אחד מתוכו. אז נכון, לא הייתי בטוח באותו רגע, אבל זו הקניה הכי טובה שעשיתי. תודות לרוית (אז שוב, המון המון תודה!) הכרתי זמרת מדהימה, מוכשרת, עם קול בהחלט יוצא דופן ויכולות כתיבה שבהחלט ממקמות אותה כאחת האמניות היותר מוכשרות שאני מכיר. הדיסק הוא פשוט מושלם! (טוב... לא מדויק... את Love Ridden משום מה אני לא ממש אוהב...) פשוט שיר אחרי שיר אחרי שיר של תענוג לאוזן! הטובים ביותר לדעתי הם: On the Bound, Limp, Paper Bag, The Way Things Are, Get Gone. אחרי הדיסק הזה הורדתי את הגירסא של פיונה לAcross the Universe - שיר שהפך אצלי מהר מאוד לשיר הכי חרוש. אז היום מימשתי את אהבתי, קניתי את Extraordinary Machine והזמנתי את Tidal (כי לא היה בחנות) ואני מהיום מגדיר את עצמי כגרופי לכל דבר. אה, כן, ובלי יותר מדי קשר: הבוסית שלי בעבודה ממש דומה לה (חיצונית) ואני חושב שאני מתאהב בה קשות... יכול להיות שיש לזה קשר... אז מה אם היא הבוסית שלי, גדולה ממני ב9 שנים ונשואה... יש לי סיכוי, נכון? אז פעם אחרונה: תודה רוית! בזכותך נחשפתי לעוד זמרת ענקית!