האדום הקלאסי..
יש לי שאלה די מצחיקה, בהתחשב בזה שאני, כמו רובכן פה, מכירה את המבחר בפארמים השונים אבל אני שואלת כי אני רוצה המלצה מניסיון: מישהי מכירה שפתון אדום קלאסי, עם צבע אדום יפה אבל לא בהיר או צעקני או נוצץ. תחשבו על הצילומים של מרלין מונרו - המפורסמים. וגם עדיף שיהיה עמיד... בינתיים קניתי כזהשל ברברה וולף אבל הוא יותר מידי אדום דם.. תודה מראש!
יש לי שאלה די מצחיקה, בהתחשב בזה שאני, כמו רובכן פה, מכירה את המבחר בפארמים השונים אבל אני שואלת כי אני רוצה המלצה מניסיון: מישהי מכירה שפתון אדום קלאסי, עם צבע אדום יפה אבל לא בהיר או צעקני או נוצץ. תחשבו על הצילומים של מרלין מונרו - המפורסמים. וגם עדיף שיהיה עמיד... בינתיים קניתי כזהשל ברברה וולף אבל הוא יותר מידי אדום דם.. תודה מראש!