KTM620.לא פניתי אליך אישית בשום
שלב בשרשור. אם בחרת לקבל תגובה שלי באופן אישי,עשית זאת על אחריותך בלבד. 2-רוב המגיבים- קחו נשימה נוספת. אם תקראו טוב את השרשור,תשימו לב שמי שלוקח את הענין באופן אישי ומגיב מהרגש,זה אתם. התשובות שאני משיב,הן טכניות לחלוטין. אנסה לנסח תגובה מסודרת. האופנוע הנ"ל,רגיש למפלס שמן הגיר.זה כשלעצמו,לא מוגדר תחת ההגדרה 'תקלה' ובטח לא סיבה ל'ריקול'. הענין דורש מבעל האופנוע,תשומת לב נוספת. רכיבה עם מפלס שמן נכון{גובה בורג המדידה},לא גורמת לתקלה. הבעיה מתחילה בכך שאין 'רזרוות' שמן. כך שרוכב שלא מקפיד על מפלס נכון במשך זמן רב,גורם לבלאי המדובר. לרוכבים 'מזניחים' או ה'לא מקפידים',מומלץ למלאות כמות שמן נוספת וע"י כך לצלוח את פרק הזמן שבין ההחלפות ללא צורך במילוי נוסף. ההמלצה הזו הומלצה ע"י 'פרסישן קונספט',שהם החברה המריצה את אופנועי 'הונדה' במרוצי המדבר בארה"ב. כלומר. מי שנכנס רגע לראש היפני יבין ,שמבחינת היצרן{הונדה},אין מצב בו רוכב מפעיל את אופנועו עם מפלס שמן נמוך מהמומלץ על-ידו{היצרן}.לכן התקלה ,מבחינתו{היצרן},אינה קיימת. אם בנוסף לכך,כמות האופנועים התקולים,אינה מגיעה למספר מסוים{אותו היצרן החליט על סמך נתונים שאינם בידי,או בידכם},אזי אין סיבה להכריז על 'ריקול'. הנושא נדון בעבר באחד מהמגזינים וצוין באופן מפורש{ע"י העיתונאי שחקר בנושא},שעל פי הידוע להם מהתמצאותם בשוק, התופעה המדוברת,אינה בגדר 'בעיה גורפת'. בנוסף. הונדה לא יצרה מעולם אופנועים לנישה הזו. זה הליין הראשון והנסיון כולל ה'פיד בק' מהקהל,מצטבר ויצטבר. זאת לעומת יצרן כמו KTM או הסקוורנה שיש להם נסיון של עשרות שנים בנישה הזו. ואפילו מול יצרן כמו ימהה שמתמצא בשוק הנ"ל כבר כ-20 שנה. לדעתי וגם לדעת עיתונאים רבים בכל המגזינים,סדרת ה-X של הונדה מוצלחת מאוד ואפילו מרשימה ביותר ביכולת לפגוע 'בול' במרכז המטרה ,בנסיון ראשון. ניתן לראות בברור 'לקיחה אישית' של אנשים מסוימים את ההצלחה הזו של הונדה בנישה החדשה לה. כרגע,גם ה-250 וגם ה-450 -X נוגשים חזק במכירות של שאר היצרנים וכובשים לעצמם שם ומקום. עיתונאים מסוימים ציינו אפילו,ש"הם לא היו מצפים לפחות מהונדה".