האגזוז הכפול של CR250F
נכון, הוא נראה סקסי. אחלה סקסי שבעולם. הונדה התפארו בטכנולוגיה מיוחדת של אורכים שונים וקוטר צינורות שונה, כדי להגיע לפתרון המושלם. הרעיון שעומד מאחרי העניין הוא קבלת יותר הספק ברמת רעש נמוכה יותר. רעיון מעולה לכשעצמו, אם היה עובד... הרי תסכימו איתי, שאין ספק שלייצר זוג משתיקים עולה יותר ממשתיק בודד, וזה עוד לפני שנכנסה בחשבון בכלל הסעפת המורכבת הרבה יותר, שעשויה מטיטניום יקר ערך...אה, כן...זוג משתיקים גם יהייה כבד יותר מבודד. בDR האחרון היה מבחן מלא לאגזוזים שונים ומשונים, לCRF250 וגם לקוואסקי שלא אתייחס אליו בנושא הנוכחי. אם נקרא את נתוני הדיינו ונראה את הגרף (המצורך) שמשווה את האגזוז המקורי של הCRF (כפול הקנים) מול אקרפוביץ' בעל מבנה שגרתי של משתיק בודד, המסקנות די מתבקשות: 1. הונדה עושים אחלה אגזוזים. אקרפוביץ', אחד מהטובים ביותר שיש בשוק, לא מצליח לעשות שום דבר יותר טוב מהמקורי. 2. אקרפוביץ', מוציא גרף הספק / מומנט זהה כמעט לחלוטין למקורי של הונדה, רק שהוא עושה את זה עם משתיק בודד בתצורה מסורתית. ומה המפתיע ממש בנתונים? רמות הרעש. הונדה מקורי כפול קנים- 97.6 דציבל אקרפוביץ' מסורתי משתיק בודד - 94.3 דציבל ההבדל של 3.3 דציבל הוא ע-נ-ק...וזה מפתיע מאוד, הרי מדובר במשתיק בודד שאמור להיות רועש יותר, לא? בקיצור, ת'בלבתי מהונדה, למה להשקיע במערכת יקרה כל כך ומסובכת כל כך אם התוצאות מבחינת ביצועים זהות ומבחינת רעש גרועות יותר? מממממ........
נכון, הוא נראה סקסי. אחלה סקסי שבעולם. הונדה התפארו בטכנולוגיה מיוחדת של אורכים שונים וקוטר צינורות שונה, כדי להגיע לפתרון המושלם. הרעיון שעומד מאחרי העניין הוא קבלת יותר הספק ברמת רעש נמוכה יותר. רעיון מעולה לכשעצמו, אם היה עובד... הרי תסכימו איתי, שאין ספק שלייצר זוג משתיקים עולה יותר ממשתיק בודד, וזה עוד לפני שנכנסה בחשבון בכלל הסעפת המורכבת הרבה יותר, שעשויה מטיטניום יקר ערך...אה, כן...זוג משתיקים גם יהייה כבד יותר מבודד. בDR האחרון היה מבחן מלא לאגזוזים שונים ומשונים, לCRF250 וגם לקוואסקי שלא אתייחס אליו בנושא הנוכחי. אם נקרא את נתוני הדיינו ונראה את הגרף (המצורך) שמשווה את האגזוז המקורי של הCRF (כפול הקנים) מול אקרפוביץ' בעל מבנה שגרתי של משתיק בודד, המסקנות די מתבקשות: 1. הונדה עושים אחלה אגזוזים. אקרפוביץ', אחד מהטובים ביותר שיש בשוק, לא מצליח לעשות שום דבר יותר טוב מהמקורי. 2. אקרפוביץ', מוציא גרף הספק / מומנט זהה כמעט לחלוטין למקורי של הונדה, רק שהוא עושה את זה עם משתיק בודד בתצורה מסורתית. ומה המפתיע ממש בנתונים? רמות הרעש. הונדה מקורי כפול קנים- 97.6 דציבל אקרפוביץ' מסורתי משתיק בודד - 94.3 דציבל ההבדל של 3.3 דציבל הוא ע-נ-ק...וזה מפתיע מאוד, הרי מדובר במשתיק בודד שאמור להיות רועש יותר, לא? בקיצור, ת'בלבתי מהונדה, למה להשקיע במערכת יקרה כל כך ומסובכת כל כך אם התוצאות מבחינת ביצועים זהות ומבחינת רעש גרועות יותר? מממממ........