האבטלה ממשיכה לצנוח

"האינפלציה היא 0" ../images/Emo6.gif

אז למה המחירים עולים? אני מתכוון למצרכים הבסיסיים, לא לדירות שמאבדות את ערכן.
 

gershon17

New member
המחירים עולים וגם יורדים

מחירי הדלק, למשל, ירדו משמעותית בחודשים האחרונים, ובסך הכל האינפלציה היא 0. בעצם קצת פחות מזה. אני מנחש שלך יש הגדרה משלך לסל המוצרים שצריך לחשב לפיו את האינפלציה. מהו הסל הזה? אתה תמיד יודע להגיד מה לא, אף פעם לא מה כן. אתה נודניק כזה.
 
"מחירי הדלק ירדו" ../images/Emo6.gif

אחרי העלייה הדרסטית שלהם, הם חזרו למחירים הקודמים? בטח שהאמת מציקה לך, איזו נודניקית
מחירי אתרי הפורנוגרפיה בטח ירדו להנאתך
 

Fasz

New member
אפרופו מחירי הדלק

העלייה הדרסטית במחירם נבעה בעיקר ממחירי הנפט בעולם, אשר על רמתם אמונים אימפריאליסטי 'נוזל המאובנים השחור', הלא הם הערבים בעיקרם. מרבית עליות המחירים בארץ נובעות ממגמות כלל-עולמיות. למשל עליית מחירי הלחם בכמה אחוזים לפני כמה חודשים, נבעה מן העלייה במחירי החיטה בעולם. כך הדברים פועלים.
 

s k y b l u e

New member
לא לשכוח העלאת מחיר הנפט ע"י רוסיה

במאות אחוזים מה שמילא את קופתו של פוטין ביותר מ-300 מיליארד דולר ע"ח עניי העולם.
 
../images/Emo6.gif אליבא דמטרניך

רוסיה "הקטנה והעלובה" כבר שולטת במחירי הנפט העולמיים ומקפיצה אותם כרצונה. לא "המשטרים המתונים", לא נורבגיה או ניגריה, לא שאר חברות אופ"ק, אלא דווקא אמא של מטרניך "הקטנה והעלובה"
 

s k y b l u e

New member
הפגנות בסט. פטרבורג נגד פוטין

לעם הרוסי למוד הסבל נמאס שלטון הקג"ב עם המאפיה והוא מתחיל לצאת לרחובות נגד הצאר פוטין ומשטר הדיכוי שלו. בין המפגינים בסט. פטרבורג - גארי קספרוב, אלוף העולם המיתולוגי בשחמט לשעבר. והמשטרה של פוטין, כמו בתקופה הסובייטית - חיות אדם.
 
../images/Emo6.gif מטרניך גאון הדור ../images/Emo45.gif

מטרניך גאון הדור הציג לנו הוכחה לכך, שרוסיה היא זו שמעלה את מחירי הנפט העולמיים
 

gershon17

New member
אבל הם באמת ירדו

הדלק היום זול יותר משהיה לפני שנה. והוא בודאי זול יותר משהיה בשנת 1973. מה הם "המחירים הקודמים"? ובעצם מי קובע את מחירי הדלק? כמדומני אלה חבריך במדינות ערב, רוסיה וצ'אווז בכבודו ובעצמו. הם יכולים לגמרי לבד להחליט להציף את השוק ולהפיל את מחירי הדלק ב-80%. הם לא עושים זאת, כי רווחיהם חשובים יותר מאשר רווחתך. צ'אווס הקפיטליסט המסריח הזה. ובחזרה לענייננו. האינפלציה לא עלתה, האבטלה ירדה, מספר המועסקים במשרות מלאות עלה (באופן יחסי ומוחלט) - חדשות טובות בסופו של דבר.
 
האבטלה לא הצטמצמה

אם כבר היא הצטמצמה רק על הנייר. כשבעלי תוכנית ויסקונסין מוחקים 1000 שמות מרשימת המובטלים ושולחים אותם הביתה להרקב ברעב לאחר ששללו מהם את קמבותיהם והכניסו את הכספים הללו לכיסם, אין זה אומר שיש פחות 1000 מובטלים בישראל, זה אומר שיש פחות 1000 מובטלים ברשימת המובטלים, והכספים של כל ה1000 האלה ממשיכים לזרום, אלא שהפעם לכיסיהם של בעלי תוכנית ויסקונסין המושחתים שהאינטרס שלהם הוא למחוק כמה שיותר שמות מרשימת המובטלים ולקבל את קצבותיהם במקומם. כך שאיך בדיוק לדבר כזה אפשר לקרוא צמצום האבטלה?
 
הפערים מתחילים לרדת?

ספר את זה ל1,600,000 אנשים החיים מתחת לקו העוני http://news.msn.co.il/news/BusinessCommunication/EconomicsCommunication/200701/20070125113759.htm רמת העוני לא עלתה, אבל בהחלט לא ירדה... מה שאומר שיותר אנשים עובדים ועניים...
 
הפערים ברוטו יורדים

כבר תקופה לא קצרה. הפערים נטו התרחבו בשל הקיצוץ העמוק בקצבאות הילדים אך גם מגמה זו כבר נבלמה. כמו שהסברתי בעבר, כל עוד הפערים ברוטו מתכווצים במוקדם או במאוחר גם הפערים נטו יתחילו להתכווץ. הדבר ההפוך גם הוא נכון, כאשר הפערים ברוטו גדלים במוקדם או במאוחר גם הפערים נטו יגדלו. לגבי רמת העוני, ראשית קו העוני עצמו זז לנו למעלה קרי מצבם האבסולוטי של העניים השתפר. שנית, בדוח העוני האחרון מספר המשפחות העניות כבר ירד ואני משער שזה ימשך. לגבי מספר העניים העובדים, למיטב זכרוני על פי דוחות העוני מספר העובדים העניים נשאר יציב פחות או יותר על 3-3.5% במשפחות עם 2 מפרנסים ו- 16% במשפחות עם מפרנס אחד, אבל אל תתפוס אותי על האחוז בבקשה.
 
אך באיזה מחיר...

רק בשביל שאתה וקפיטליסטים כמוך תוכלו להמשיך לשבת רגל על רגל ולשתות את הקפה שלכם בשקט, בני העם שלך צריכים להפוך לעבדים נטולי זכויות ולעבוד תמורת משכורות רעב? אך למה שלאנשים כמוך יהיה איכפת? העיקר שעל הנייר המספרים יירדו, או יצנחו, או איך שלא תקרא לזה... אך נראה אותך מוכן לעבוד בתנאים כמו של תוכנית ויסקונסין, נראה אותך מוכן לעבוד תמורת פחות ממינימום, מה שגם את אתה לא מוכן, נראה אותך מוכן לעבוד ללא זכויות ותנאים סוציאליים. אבל להטיף לאחרים את כל מה שלעולם לא תהיה מוכן ליישם בעצמך, את זה אתה יודע לעשות טוב מאוד.
 
על מה אתה מדבר?

בו תראה לנו איך מאז התוכנית של ביבי אנשים נהפכו לעבדים נטולי זכויות והתחילו לעבוד תמורת משכורות רעב. אל תשכח ממתיק, אני הראשון שמסכים שהכלכלה שלנו התנהלה באופן גרוע והביאה לכל הדברים הרעים שאתה בוכה וזועק עליהם. בהחלט אי אפשר לתקן אותם ביום אחד. אני רק מנסה לראות האם המצב השתפר או הורע מאז שהחלה התוכנית הכלכלית. מה אפשר לעשות שהוא השתפר? לגבי, בהחלט אני לא מוכן לעבוד בתנאים הנ"ל מאחר ובאפשרותי לעבוד בתנאים טובים בהרבה. אין לי קשרי ולעבודתי התקבלתי בזכות כישורים. ככל הנראה יש מי שחושב שכדאי לו להעסיק אותי תמורת הסכום הלא גדול שאני מרוויח (אמנם יותר גבוה ממינימום אבל מתחת לשכר הממוצע, בנתיים). אבל, אם לא היו מוכנים להעסיק אותי בסכום גבוה יותר משכר מינימום בצר לי הייתי עובד בשכר מינימום, כמו שעשיתי פחות או יותר לאחר הצבא בזמן השנה הראשונה שלי באוניברסיטה (לאחר מכן עברתי ללמד מפוחית). עדיין לא הבנת את זה, אבל בלתי אפשרי להעסיק תופרת, למשל, בשכר גבוה. לא רק שהייצור פשוט יעבור לסין, אלא שבלתי אפשרי להתחרות ביבוא הסיני. יצרן בגדים שיאלץ לשלם משכורות גבוהות לתופרות יאלץ לגבות מחיר גבוה עבור תוצרתו והצרכנים יעדיפו יבוא זול. אפשר, כמובן, לחסום את היבוא, אבל כתגובה נגלה שגם היצוא יחסם ושכרנו יצא בהפסדנו. בשוק הפרטי אין שאלה של "לתת", אף אחד לא "נותן" כלום לאף אחד. המעסיק שלי בהחלט לא עושה לי טובה אלא עושה טובה לעצמו. אם היה באפשרותו להעסיק אותי בשכר נמוך יותר היה עושה זאת ללא שום היסוס. אדם חסר השכלה בכל מקרה ירוויח פחות מאדם בעל השכלה בשל העובדה כי אדם חסר השכלה בממוצע מייצר פחות מאדם בעל השכלה. זה כל כך פשוט.
 
אתם הקפיטליסטים תמצאו סיבות גם מתחת

לאדמה, למה לא לשלם לעובדים את מה שמגיע להם ואת מה שמתחייב בחוק.
 
למעלה