האבא לא מתפקד?

הן מעיפות לך כוס לכיור? ../images/Emo12.gif

אז אני רואה שמצבי עוד בסדר חחח אני עוד לא מצליח להבין איך האבולוציה פיתחה שני זנים כל כך שונים ללא זן מתרגם\מקשר. אבל אולי זה מה שעושה את העסק לכ"כ מעניין..
 
אפ' חד לא מושלם !

ובטח שלא אנחנו אבל אפשר להבין ת'דמיונה על עצביה . אצלי הבעיה הפוכה... הוא זה שאוהב סדר ונקיון והכל טיפ טופ.... הוא מגיע מאוחר לבית ומספיק לעזור לי (כביסות, כלים וכו'...) רק ת'נסיך הקטן הוא לא מצליח להלביש
יצאתי לשעה סידורים , היית צריך לראות ת'עולל הקטן בבגדי התינוקות האלו .. כשהיד והרגל בחוץ... הוא הסתבך קצת כי הוא השתולל ובכה
בכלל לא מובן לי כל הכפתורים האלו לאורך האוברולים שלהם בשביל מה לסבך אותנו הא?? אחרי שהוא סיים להלבישו הוא פלט על הכל מחדש....... מסכן כמעט בכה שם. חחחחחחחחחח מה לעשות אתם לא יכולים להיות אנחנו ואנחנו לא נהיה אתם. אבל צריך לקחת הכל בפרופורציות זה הכל.
 

סגולית

New member
קשקוש

מה שהוא לא עשה לפני החופה, הוא לא יעשה אחריה. ומי אמר שההרגלים וצורת ההתנהגות שאת רוצה להעניק לו הם הנכונים? הוא לא הבן שלך או חיית המחמד שלך, את לא צריכה לחנך אותו, את פשוט צריכה לבקש ממנו.
 
עכשיו אגיד לך איך הן קוראות את זה

הזה של הניסיון לחנך. אז לא, כשאת מגיעה לתחנת דלק בלה בלה בלה בלה בלה בלה. ההצעה שלי אלייך שתהיי בלה בלה אל תפנטזי על בית מסודר ונקי, בלה בלה בלה בלה. כמו שלך בלה בלה בלה זה לא יפריע לך, כך גם לחלק מהגברים (שלא לומר כולם, חחח) בלה בלה. את רוצה שזה יעשה? בלה בלה.
 

Rוני

New member
קודם כל תשאלי אותו איך קוראים לה.

שיבין שרגוע מדי הוא לא יכול להיות
ובשבילך אעלה שוב את הקטע הזה שהעליתי ברשת אי אפלו פעמים. כבר לא זוכרת איך קיבלתי את זה, אבל לא אני כתבתי בכולופן. ***** יום אחד חוזר אדם מעבודתו ומוצא את הבית מבולגן ומלוכלך. שלשת ילדיו נמצאים בחצר, עדיין בפיג'מות, משחקים בבוץ, קופסאות האוכל לבית הספר פתוחות וניירות עטיפה מפוזרות על פני החצר. המכונית של אשתו נמצאת ליד דלת הכניסה לבית. דלת המכונית פתוחה לרווחה. הוא ממשיך להתקדם לתוך הבית, הוא מוצא בלאגן גדול יותר. מנורת הסלון שבורה ומוטלת על הרצפה, השטיח הפרסי מקופל בלא סדר אל עבר הקיר, הטלוויזיה צועקת בקול רם בערוץ הילדים, ובחדר מפוזרים צעצועים של הילדים ופריטים שונים של לבוש. במטבח – ערמות של כלים מלוכלכים, אוכל שפוך על השולחן ועל הרצפה, כוס שבורה מתחת לשולחן, ועקבות של בוץ בכל מקום. הוא ממהר לעלות במעלה המדרגות, דורך על צעצועים ועל עוד ערמות של בגדים, מחפש את אשתו. הוא מאד דואג, בשלב הזה הוא משוכנע שמשהו רע קרה לה. הוא מוצא את אשתו שוכבת במיטתה, עדיין בפיג'מה, קוראת ספר. היא מביטה בו, מחייכת ושואלת אותו איך עבר לו היום. הוא מביט בה במבט נדהם ושואל: "מה קרה כאן היום?" היא מביטה בו ומחייכת שוב ואומרת: "אתה יודע, נכון שכל יום כשאתה חוזר הביתה אתה שואל אותי מה לעזאזל עשיתי כל היום?" "כן" הוא עונה לה "ובכן" ,היא אומרת, "היום לא עשיתי את זה"
 

Rוני

New member
אולי לא, אבל הוא יצא משאננות ../images/Emo6.gif

וכשהעל לא רגוע אנחנו רגועות לא?
 

ל i ט ם

New member
את לא מגזימה

אם הבעל בבית הרבה לפנייך הוא חייב! לתפקד גם כאבא וגם כבעל זה חד פעמי או קבוע ככה?
 

giulietta

New member
לפעמים גם האמא לא מתפקדת

אבל אז היא שוכרת מטפלת, מנקה, מבשלת, גנן ומישהו שיעשה קניות. רק בעניין ההסעות היא לא סומכת על אף אחד, כי חברת הביטוח כבר רמזה לה דבר או שניים
נראה לי שווה את השקט הנפשי
 
למעלה