ד"ש משרית

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

New member
מנהל
ובנוסף

ובנוסף
כריזה והשילוט האלקטרוני בירושלים הולכים ומשתכללים.

1. באגד הפנימו, כנראה, את סינדרום ז'בוטינסקי וכעת לפני כל תחנה הממוקמת בנת"צ יש כריזה "לנוסעים היורדים בתחנה הקרובה, נא לשים לב לתנועה דו כיוונית של אוטובוסים".
2. ברכבת הקלה, בעת העצירה בתחנה - שם התחנה מהבהב בשלוש שפות, שימושי ביותר. וכן, בתחנות הראשונות - חיל האוויר והר הרצל - השילוט הפנימי גם כן מציג את מס' הדקות עד יציאת הרכבת.
 

olli3

New member
מנהל
קו 164 הוא הקו שהיה הכי הרבה מעורב בפגיעות

ובנוסף
כריזה והשילוט האלקטרוני בירושלים הולכים ומשתכללים.

1. באגד הפנימו, כנראה, את סינדרום ז'בוטינסקי וכעת לפני כל תחנה הממוקמת בנת"צ יש כריזה "לנוסעים היורדים בתחנה הקרובה, נא לשים לב לתנועה דו כיוונית של אוטובוסים".
2. ברכבת הקלה, בעת העצירה בתחנה - שם התחנה מהבהב בשלוש שפות, שימושי ביותר. וכן, בתחנות הראשונות - חיל האוויר והר הרצל - השילוט הפנימי גם כן מציג את מס' הדקות עד יציאת הרכבת.
קו 164 הוא הקו שהיה הכי הרבה מעורב בפגיעות
במת"צ ז'בוטינסקי.

לפני כחצי שנה הוסיפו לכריזה בציר ז'בוטינסקי בקווי אגד את הנוסח הזה ששמעת בירושלים.

זה יפה שבתחנות המוצא של הרכבת הקלה בתך הקרון רואים עוד כמה זמן הרכבת יוצאת לדרכה.
 

kobi88l

New member
תודה!

ובנוסף
כריזה והשילוט האלקטרוני בירושלים הולכים ומשתכללים.

1. באגד הפנימו, כנראה, את סינדרום ז'בוטינסקי וכעת לפני כל תחנה הממוקמת בנת"צ יש כריזה "לנוסעים היורדים בתחנה הקרובה, נא לשים לב לתנועה דו כיוונית של אוטובוסים".
2. ברכבת הקלה, בעת העצירה בתחנה - שם התחנה מהבהב בשלוש שפות, שימושי ביותר. וכן, בתחנות הראשונות - חיל האוויר והר הרצל - השילוט הפנימי גם כן מציג את מס' הדקות עד יציאת הרכבת.
תודה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה