לא התולעים מטרידות אותי
אלא הבזבוז המגוחך. אילו יכלו לקבור את השאריות בגינה האחורית שלי, או להשאיר לחתולים, לא היה מפריע לי שגם התולעים יקחו קומיסיון. מה שכן מפריע לי זו ההאלהה של רקמות מתות, משאבי הקרקע העצומים שמקצים להן, תחושת המחוייבות שנוטעים כלפיהן באנשים חיים והפולחנים המטופשים, עתירי העץ, הבטון והשיש, שמתלווים לזה. זו כנראה הנקודה היחידה שאני לגמרי לא חלוקה בה על התרבות ההינדית: בשבילי רקמות מתות זה חומר דשן. הזכרונות מאנשים חיים לא גרים שם, אלא אצל החיים. ובכל פעם שנקלעת לאחת מערי המתים הצחיחות שלנו, על שורות השיש הפתטיות שלהן, אני נתקפת בחילה מחדש.