דשא סינטטי

ozeri2

New member
דשא סינטטי

שלום לכולם, אני לא בטוח שזה הפורום המתאים אבל מה דעתכם על דשא סינטטי? אני שוקל דשא סינטטי לעומת דשא רגיל בגינה בגודל 50 מ"ר. המלצות מנסיון אישי לגבי חברות וכל מידע נוסף יתקבל בברכה. דרור
 

baz69

New member
ילדים ו/או תינוקות לא יוכלו לדרוך

עליו יחפים ביום קיץ חם. הטמפ' בתוכו עלולה להגיע ליותר מ-60 מע'. לא מומלץ לגינות, אלא במקרים יוצאי דופן,כגון: ליד בריכה .
 

EndlessLove123

New member
אני שוקלת לשים דשא סינטטי

במרפסת, להשוות מראה של גינה "אמיתית", עד כמה שדשא סינטטי יכול להראות אמיתי. נראה לכם כדאי?
 

Rוני

New member
זה מאד אישי

אני לא יכולה לחשוב אפילו על דשא סינטטי למרות כל בעיות הדשא שיש לי הייתי ממלאה את הגינה המרפסת בעציצים גדולים עם צמחים בגבהים שונים זה ייראה כמו ליד הבריכה בבית מלון 5 כוכבים (בהוואי, למשל)
. מה רע?
 
למעלה