שלום לכולם, אני לא בטוח שזה הפורום המתאים אבל מה דעתכם על דשא סינטטי? אני שוקל דשא סינטטי לעומת דשא רגיל בגינה בגודל 50 מ"ר. המלצות מנסיון אישי לגבי חברות וכל מידע נוסף יתקבל בברכה. דרור
אני לא יכולה לחשוב אפילו על דשא סינטטי למרות כל בעיות הדשא שיש לי הייתי ממלאה את הגינה המרפסת בעציצים גדולים עם צמחים בגבהים שונים זה ייראה כמו ליד הבריכה בבית מלון 5 כוכבים (בהוואי, למשל)