דר עישר יש לי שאלה
יש לי בעיה , ושיחות עם פסיכאטר לא משפרות, את הבעיה הזו הספציפית. עברתי תאונה קשה, בתוך בית החולים, מתתי, אחרי חצי שנה שהייתי בבית עם תלונות מרופא לרופא כי לא ידעו מה יש לי חשבו חרדות צריכה פסיכולוג, הגעתי לבית חולים במיון שוב מתתי. כמה חודשים אחרי התגלה שיש לי דום נשימה בשינה בדרגה קשה , ואני נזקקת לביפאפ לשינה, אבל לא רק לסרוגין, גם ביום לפי הצורך. הבעיה שלי שמאז שראיתי את המוות פעמיים והייתי במצב מאוד קשה נאבקתי על חיי, כל פעם שיש לי חסימה הכי קטנה בנשימה, לחץ הכי קטן בלב או הפרעת קצב או כל דבר אני כבר רואה סרט שחור סוף מוות מפחדת מקפיצה רופאים, ולרוב גם הם עד שהם לא בודקים לא יכולים לאשר או לשלול.....ולרוב בשנה האחרונה יוצא שהתלונות שלי מוצדקות אבל הפחד שלי, והלראות את הסוף מוגזם. כלומר בכל סיפטום שקורה אצלי , אני כבר מאבחנת את הדבר הקשה שקרה לי שחוזר על עצמו......איך יוצאים מזה? יש ספרות משהו כלים לצאת מזה?. לא לפחד כשמקבלים התקף נשימתי או הפרעת קצב בלב?? לאמר לעצמי לא אמות ולהשאר רגועה ????? החרדה המלווה כל התקף הורסת לי את החיים, ומנגד אסור לי לדכא את הסימנים שאני מרגישה כי אחרת שוב לא יאתרו בזמן ואני אמות....מה עושים????
יש לי בעיה , ושיחות עם פסיכאטר לא משפרות, את הבעיה הזו הספציפית. עברתי תאונה קשה, בתוך בית החולים, מתתי, אחרי חצי שנה שהייתי בבית עם תלונות מרופא לרופא כי לא ידעו מה יש לי חשבו חרדות צריכה פסיכולוג, הגעתי לבית חולים במיון שוב מתתי. כמה חודשים אחרי התגלה שיש לי דום נשימה בשינה בדרגה קשה , ואני נזקקת לביפאפ לשינה, אבל לא רק לסרוגין, גם ביום לפי הצורך. הבעיה שלי שמאז שראיתי את המוות פעמיים והייתי במצב מאוד קשה נאבקתי על חיי, כל פעם שיש לי חסימה הכי קטנה בנשימה, לחץ הכי קטן בלב או הפרעת קצב או כל דבר אני כבר רואה סרט שחור סוף מוות מפחדת מקפיצה רופאים, ולרוב גם הם עד שהם לא בודקים לא יכולים לאשר או לשלול.....ולרוב בשנה האחרונה יוצא שהתלונות שלי מוצדקות אבל הפחד שלי, והלראות את הסוף מוגזם. כלומר בכל סיפטום שקורה אצלי , אני כבר מאבחנת את הדבר הקשה שקרה לי שחוזר על עצמו......איך יוצאים מזה? יש ספרות משהו כלים לצאת מזה?. לא לפחד כשמקבלים התקף נשימתי או הפרעת קצב בלב?? לאמר לעצמי לא אמות ולהשאר רגועה ????? החרדה המלווה כל התקף הורסת לי את החיים, ומנגד אסור לי לדכא את הסימנים שאני מרגישה כי אחרת שוב לא יאתרו בזמן ואני אמות....מה עושים????