CristianoR
New member
דרמה קווין ...
אז ככה .. אני בקשר עם מישי כבר כמה זמן , היא בת 18 , גם אני . אנחנו מכירים בערך 3 חודש , קצת יותר .. הכרנו באינטרנט (ישראבלוג) זה עבר לפייסבוק ומשם לפאלפונים , סמסים , עניינים וכאלה .. הספקנו גם להיפגש פעמיים . אני גר בצפון והיא במרכז , זאת לא כזאת בעיה כי אני אוטוטו מתגייס , לומד נהיגה (עוד מעט רישיון) , יש לי כסף ואמצעים להגיע אליה וכנ"ל היא אלי .
הכרנו ממש במקרה , בואו נגיד שבאותו ערב שהכרתי אותה יכולתי גם לא להכיר אותה , גם באופן מאוד מוזר באותו יום שחגגתי 18 בת"א , היא גם הייתה לא רחוק מהמקום .. ולא הכרנו אז חחח .
במילים אחרות , אני לא יכול לאבד אותה , אני מרגיש כאילו מכירים את המכונות האלה של המשחקים בקניון שיש מלא נורות לבנות , וכמה אדומות בודדות והאור רץ ואתם צריכים לעצור על אחת מהנורות האדומות בשביל לקבל את הפרס ? אז אותו דבר פה , אני מרגיש כאילו ממש נפלתי על משהו מיוחד . משהו שאסור לי לפספס .
הבחורה הזאת מדהימה , היא גורמת לי להתרגש כל כך , ולא להרגיש כמו סמרטוט , אני רק רואה את השם שלה מופיע לי על הצג בפאלפון , אני מתרגש ברמות מטורפות , אני מתעורר בבוקר ורואה סמס של בוקר טוב , בחיי , הופכת לי כל יום בסל ליום אסל (מי שמכיר את הפתגם ) לבחורה הזאת יש כוחות שאין לאף אחת אחרת שהכרתי , היא מסוגלת לשנות לי סדרי עולמות רק במס' מילים .
אין לי בעיה להכיר ולהקסים בנות , מי שמכיר אותי יודע .. בקיצור נפגשנו לפני שבועיים בת"א , בהתחלה היא עשתה לי רושם של מישהי שמתנשקת עם בחור אולי בפגישה ה5 .. יעני ממש שמורה כזאת , התנשקנו .. היה לי יום מדהים איתה , באמת שאחד ה-ימים . במיוחד שכמה ימים לפני כמעט השתפנתי לה ואמרתי שאני לא רוצה להיפגש כי אני פוחד מה יהיה בינינו .
שוב פעם נפגשנו , הפעם אצלי בעיר , היה מדהים .. התחרמנו , נגענו אחד בשניה , בואו נגיד שהייתה פגישה הרבה יותר טובה משצפיתי .
אבל הבעיה היא .. היא דרמה קווין.
מצד אחד אני רוצה להיות כזה גבר שיכול להתמודד איתה , כי אני יודע מה היא אוהבת , אני יודע שהיא אוהבת אנשים שלא מוותרים , אנשים שעושים הכל כנגד כל הסיכויים , מצד שני אני לא יכול ככה .. היא משדרת לי שאני חשוב לה , ומשדרת לי שאני כלום בשבילה . מצד אחד היא עוקצת אותי לפעמים במילים כמו מסרבת לכל דבר שאני אומר , מצד שני כשאני רואה אותה היא ניהית משועבדת אליי מאוד .
היא עושה סצנות מכל דבר , מספיק להגיד לה שדיברתי עם ידידה שלי על משו (כשאני מדבר על נושא למשל) והיא תעצר על המילה 'ידידה' , ותתחיל לעשות לי סצנות , והבעיה היא שקשה לי להבדיל מתי היא צוחקת ומתי היא רצינית .
גם עוד משו מוזר , כשהכרנו היא הייתה כזאת בחורה שמורה , אחת שבשביל שגבר ינשק אותה הוא צריך לעבוד חודשים , פתאום היא מדברת על הכל חופשי כזה .. אני מנסה להתחבר אליה לפעמים אבל אני לא מצליח .
וואלה אני לא יכול לאבד אותה , לפעמים יש לה פרצי אהבה רנדומליים כאלה שגורמים לי להתרגש ולפעמים בדיוק ההפך . היא לא מבינה שהלב שלי זה לא סלט פירות ! היא לא יכולה להגיד לי שהיא אוהבת אותי מצד אחד ואז לעשות לי את המוות שניה אחרי , אני לא רגיל ולא מוכן לזה ..
עכשיו , אנחנו לא ביחד . זאת אומרת , לא דיברנו על זה כל כך , אני רמזתי פה ושם אבל היא בדר"כ התחמקה מזה , ירדתי מיזה כי בכל מקרה , לעדכן ריליישנשיפ בפייסבוק זה לא יהפוך את זה ל'רשמי' , אבל היא עשתה לי איזה קטע לא יפה לפני שבוע ואז כשהיא הייתה אצלי היא אמרה לי שהיא רוצה להיות ביחד ואז אחרי כמה שעות כשהיא חזרה היא דיי הביעה ספק בזה , אז אמרתי לה שנישאר ידידים בינתיים .
אבל אין לי פאקינג זמן לשטויות !!! אני מתגייס לקרבי במרץ 13 , אין לי זמן למשחקים ושטויות , אני צריך מישי שתיהיה לצידי ! ולא רק לתקופה , לכל הזמן ! עד הסוף , אני צריך מישי שאני אהיה שם בשבילה , מישי להישען עליה כשאני צריך , וברור לתת לה להישען עליי כל הזמן , להיות פה בשבילה , לתת לה כתף לבכות עליה . (למרות שאני אשתדל שזה יקרה כמה שפחות).
יש לי רגשות מעורבות איתה , וזה קשה ככה , אני לא אשקר . לפעמים אפילו אני מסיים איתה שיחה בפאלפון כשאנחנו בשיא , כדי שזה לא ירד משם .. שבדיוק ברגע הכי טוב אני אגמור את השיחה בשביל שישאר טעם של עוד . בחיי , זה כזה נכון , אתמול חזרתי הביתה מהעבודה (במקום לקחת את האוטובוס הביתה , אני הולך חצי שעה ברגל בשביל לדבר איתה) בהתחלה השיחה הייתה הכי מושלמת שיש , ואז פתאום אחרי 5 דקות השיחה ירדה לטימיון .
מה עושים ? סליחה על החפירה .. מה אני אעשה חחח
אז ככה .. אני בקשר עם מישי כבר כמה זמן , היא בת 18 , גם אני . אנחנו מכירים בערך 3 חודש , קצת יותר .. הכרנו באינטרנט (ישראבלוג) זה עבר לפייסבוק ומשם לפאלפונים , סמסים , עניינים וכאלה .. הספקנו גם להיפגש פעמיים . אני גר בצפון והיא במרכז , זאת לא כזאת בעיה כי אני אוטוטו מתגייס , לומד נהיגה (עוד מעט רישיון) , יש לי כסף ואמצעים להגיע אליה וכנ"ל היא אלי .
הכרנו ממש במקרה , בואו נגיד שבאותו ערב שהכרתי אותה יכולתי גם לא להכיר אותה , גם באופן מאוד מוזר באותו יום שחגגתי 18 בת"א , היא גם הייתה לא רחוק מהמקום .. ולא הכרנו אז חחח .
במילים אחרות , אני לא יכול לאבד אותה , אני מרגיש כאילו מכירים את המכונות האלה של המשחקים בקניון שיש מלא נורות לבנות , וכמה אדומות בודדות והאור רץ ואתם צריכים לעצור על אחת מהנורות האדומות בשביל לקבל את הפרס ? אז אותו דבר פה , אני מרגיש כאילו ממש נפלתי על משהו מיוחד . משהו שאסור לי לפספס .
הבחורה הזאת מדהימה , היא גורמת לי להתרגש כל כך , ולא להרגיש כמו סמרטוט , אני רק רואה את השם שלה מופיע לי על הצג בפאלפון , אני מתרגש ברמות מטורפות , אני מתעורר בבוקר ורואה סמס של בוקר טוב , בחיי , הופכת לי כל יום בסל ליום אסל (מי שמכיר את הפתגם ) לבחורה הזאת יש כוחות שאין לאף אחת אחרת שהכרתי , היא מסוגלת לשנות לי סדרי עולמות רק במס' מילים .
אין לי בעיה להכיר ולהקסים בנות , מי שמכיר אותי יודע .. בקיצור נפגשנו לפני שבועיים בת"א , בהתחלה היא עשתה לי רושם של מישהי שמתנשקת עם בחור אולי בפגישה ה5 .. יעני ממש שמורה כזאת , התנשקנו .. היה לי יום מדהים איתה , באמת שאחד ה-ימים . במיוחד שכמה ימים לפני כמעט השתפנתי לה ואמרתי שאני לא רוצה להיפגש כי אני פוחד מה יהיה בינינו .
שוב פעם נפגשנו , הפעם אצלי בעיר , היה מדהים .. התחרמנו , נגענו אחד בשניה , בואו נגיד שהייתה פגישה הרבה יותר טובה משצפיתי .
אבל הבעיה היא .. היא דרמה קווין.
מצד אחד אני רוצה להיות כזה גבר שיכול להתמודד איתה , כי אני יודע מה היא אוהבת , אני יודע שהיא אוהבת אנשים שלא מוותרים , אנשים שעושים הכל כנגד כל הסיכויים , מצד שני אני לא יכול ככה .. היא משדרת לי שאני חשוב לה , ומשדרת לי שאני כלום בשבילה . מצד אחד היא עוקצת אותי לפעמים במילים כמו מסרבת לכל דבר שאני אומר , מצד שני כשאני רואה אותה היא ניהית משועבדת אליי מאוד .
היא עושה סצנות מכל דבר , מספיק להגיד לה שדיברתי עם ידידה שלי על משו (כשאני מדבר על נושא למשל) והיא תעצר על המילה 'ידידה' , ותתחיל לעשות לי סצנות , והבעיה היא שקשה לי להבדיל מתי היא צוחקת ומתי היא רצינית .
גם עוד משו מוזר , כשהכרנו היא הייתה כזאת בחורה שמורה , אחת שבשביל שגבר ינשק אותה הוא צריך לעבוד חודשים , פתאום היא מדברת על הכל חופשי כזה .. אני מנסה להתחבר אליה לפעמים אבל אני לא מצליח .
וואלה אני לא יכול לאבד אותה , לפעמים יש לה פרצי אהבה רנדומליים כאלה שגורמים לי להתרגש ולפעמים בדיוק ההפך . היא לא מבינה שהלב שלי זה לא סלט פירות ! היא לא יכולה להגיד לי שהיא אוהבת אותי מצד אחד ואז לעשות לי את המוות שניה אחרי , אני לא רגיל ולא מוכן לזה ..
עכשיו , אנחנו לא ביחד . זאת אומרת , לא דיברנו על זה כל כך , אני רמזתי פה ושם אבל היא בדר"כ התחמקה מזה , ירדתי מיזה כי בכל מקרה , לעדכן ריליישנשיפ בפייסבוק זה לא יהפוך את זה ל'רשמי' , אבל היא עשתה לי איזה קטע לא יפה לפני שבוע ואז כשהיא הייתה אצלי היא אמרה לי שהיא רוצה להיות ביחד ואז אחרי כמה שעות כשהיא חזרה היא דיי הביעה ספק בזה , אז אמרתי לה שנישאר ידידים בינתיים .
אבל אין לי פאקינג זמן לשטויות !!! אני מתגייס לקרבי במרץ 13 , אין לי זמן למשחקים ושטויות , אני צריך מישי שתיהיה לצידי ! ולא רק לתקופה , לכל הזמן ! עד הסוף , אני צריך מישי שאני אהיה שם בשבילה , מישי להישען עליה כשאני צריך , וברור לתת לה להישען עליי כל הזמן , להיות פה בשבילה , לתת לה כתף לבכות עליה . (למרות שאני אשתדל שזה יקרה כמה שפחות).
יש לי רגשות מעורבות איתה , וזה קשה ככה , אני לא אשקר . לפעמים אפילו אני מסיים איתה שיחה בפאלפון כשאנחנו בשיא , כדי שזה לא ירד משם .. שבדיוק ברגע הכי טוב אני אגמור את השיחה בשביל שישאר טעם של עוד . בחיי , זה כזה נכון , אתמול חזרתי הביתה מהעבודה (במקום לקחת את האוטובוס הביתה , אני הולך חצי שעה ברגל בשביל לדבר איתה) בהתחלה השיחה הייתה הכי מושלמת שיש , ואז פתאום אחרי 5 דקות השיחה ירדה לטימיון .
מה עושים ? סליחה על החפירה .. מה אני אעשה חחח