דרכון גרמני
אני יספר בקצרה , אבי הביולוגי עזב שהייתי בגיל 3 היום אני קצת יותר (35) לאחר בירור שנערך לאחרונה התברר לי שהוא חי בגרמניה , אני לא בקשר איתו בכלל ולא מעונין באיזה שהוא קשר אני יודע שהוא אזרח גרמני לכל דבר ועיניין האם ישנה אפשרות שאני יוציא דרכון גרמני באיזה שהיא דרך ? ואם כן מהי הדרך וכמה זמן זה לוקח בערך אני יודע את כל הפרטים עליו וכל מה שכרוך בזה תודה מראש ושיהיה לכולנו שבוע טוב
אני יספר בקצרה , אבי הביולוגי עזב שהייתי בגיל 3 היום אני קצת יותר (35) לאחר בירור שנערך לאחרונה התברר לי שהוא חי בגרמניה , אני לא בקשר איתו בכלל ולא מעונין באיזה שהוא קשר אני יודע שהוא אזרח גרמני לכל דבר ועיניין האם ישנה אפשרות שאני יוציא דרכון גרמני באיזה שהיא דרך ? ואם כן מהי הדרך וכמה זמן זה לוקח בערך אני יודע את כל הפרטים עליו וכל מה שכרוך בזה תודה מראש ושיהיה לכולנו שבוע טוב