דרכון גרמני

yaron0060

New member
דרכון גרמני

אני יספר בקצרה , אבי הביולוגי עזב שהייתי בגיל 3 היום אני קצת יותר (35) לאחר בירור שנערך לאחרונה התברר לי שהוא חי בגרמניה , אני לא בקשר איתו בכלל ולא מעונין באיזה שהוא קשר אני יודע שהוא אזרח גרמני לכל דבר ועיניין האם ישנה אפשרות שאני יוציא דרכון גרמני באיזה שהיא דרך ? ואם כן מהי הדרך וכמה זמן זה לוקח בערך אני יודע את כל הפרטים עליו וכל מה שכרוך בזה תודה מראש ושיהיה לכולנו שבוע טוב
 

Nobilis

New member
בהנחה ו...

הוא ביקש אזרחות גרמנית על סמך ישיבה בגרמניה (לא על סמך קשרי דם לגרמניה) לאחר שכבר נולדת זה לא מקנה לך אזרחות. אלא אם החמצתי משהו.
 

yaron0060

New member
שאלה קטנה

עד כמה שידוע לי הוא נשוי לגרמניה אז אין לי מושג אם זה על סמך התישבות או על סמך הנישואים תודה על התשובה המהירה
 

בקר12

New member
מה שאתה צריך לברר זה על סמך מה

אביך קיבל אזרחות גרמנית. אני חושב שממילא תצטרך אותו עבור הבקשה שלך. (אם הוא קיבל אזרחות גרמנית לאחר לידתך על סמך מגורים בגרמניה ו/או נישואין לאזרחית גרמניה אז זה לא עוזר לך)
 

yaron0060

New member
בשום דרך

לפי מה שנאמר אין שום דרך כלשהי לקבלת אזרחות או אישור כלשהו לשהיה ועבודה חוקית שם ? למרות שמרכז חייו נמצא שם ? תודה מראש
 

בקר12

New member
כפי שנכתב, אם האזרחות של אביך הביולוגי

לא נרכשה כתוצאה מהורשה של אשרחות גרמנית מהוריו אז כנראה שאינך זכאי לאזרחות כיוון שאביך רכש אזרחות זו לאחר לידתך. אתה גם לא קטין כך שלא נראה לי שאתה יכול להגר לגרמניה על בסיס איזשהוא קשר עם אביך. אבל איני מומחה לדיני הגירה גרמנים וואולי יש דרך או ויזה כלשהיא שבה אתה יכול "להתאחד עם אביך". אם זה חשוב לך תתחיל לברר בשגרירות או דרך עורך דין מתאים. בכל מקרה נראה לי שעדיין תצטרך שיתוף פעולה של אביך במושא.
 
למעלה