דרכון איטלקי

  • פותח הנושא gAs
  • פורסם בתאריך

gAs

New member
דרכון איטלקי

שלום לכל חברי הפורום החדשים והישנים! יש לי שאלה בנושא הוצאת דרכון איטלקי (אירופי) ליהודים אשר נולדו במצרים בשנות ה-40 ואח"כ עלו ארצה. האם אתם מכירים אנשים שעלו ארצה ולקחו להם בארץ את הדרכון כאשר הם עלו ולאחר כמה שנים הצליחו להשיג בחזרה את הדרכון? למי פונים בארץ אם לקחו לך את הדרכון האיטלקי כאשר עלית ארצה? מה הנוהל כאשר אין אפשרות למצוא את הדרכון? למי לפנות? אמנם זה הרבה שאלות אבל אני מאמין שעוד אנשים נתקלו בתופעה הזאת, מקווה לעזרה. תודה.
 

נירנברג

New member
הוצאתי דרכון בדיוק באותה דרך...

שלום לך, אני הוצאתי דרכון איטלקי בדיוק באותה דרך. ראשית עלי להזהיר אותך שהתהליך ארוך - לי זה לקח שנתיים תמימות. שנית עליך לפנות לשגרירות האיטלקית, שם יושבת גב´ ספרנצה (אם היא עוד בחיים) והיא תספר לך (באיטיות יוצאת דופן) על התהליך. במקרה שלי לא היה לי אפילו דרכון והתהליך היה ארוך אף יותר, כיוון שהיינו צריכים להוציא תעודת לידה בערבית מהקונסוליה האיטלקית באלקסנדריה. בכל מקרה זה ייקח לך כמה וכמה ביקורים בשגרירות האיטלקית (בית אסיה, קומה 5 - ימים ב,ד,ו בבוקר בלבד) אשמח לענות על עוד שאלות. ניר
 
למעלה