דרך מנחם בגין=דרך פ"ת=המסגר?

חנול

New member
חצי סלט

דרך פ"ת נקראת היום דרך בגין. מה שאני לא סגורה עליו זה האם כל הרחוב נקרא גם המסגר, או שרק החלק הדרומי שלו (מבית ניפ ודרומה) נקרא עדיים המסגר.
 
בית ניפ?../images/Emo2.gif

את יודעת איפה זה רחוב החשמך והאם הוא קרוב לחלק שנקרא כבר המסגר או דרך בגין?
 

gargamella

New member
למסגר אני חושבת.

אם נוסעים מעזריאלי על דרך מנחם בגין מגיעים למזלג או התפצלות שהעורק הימני הוא דרך מנחם בגין (או דרך פ"ת) והעורק הזמאלי- המסגר.
 

d a p h n a

New member
דרך בגין = דרך פ"ת

אבל אחרי זה יש התפצלות למן מזלג כזה, שצד אחד שלו הוא רח' המסגר, ולדעתי הצד השני שלו ממשיך להקרא בגין.
 

shno

New member
קצת סדר בבלאגן...

דרך נמיר הופכת אי שם ליד עזריאלי לדרך בגין (בעבר דרך פתח תקוה). במפגש עם רח' החשמונאים, יש התפצלות - שמאלה זה רחוב המסגר (שבהמשכו נמצא בית ניפ) וימינה/ישר זה דרך בגין. בהמשך עוברים את המפגש עם רח' הרכבת ועוד קצת אחרי הצומת מצד שמאל תחנה מרכזית ישנה ומימין הבניין הישן של חברת חשמל שיושב ברח' החשמל (או מאוד בסמוך אליו). אם ממשיכים ישר, דרך בגין הופכת לרח' אילת (שאם ממשיכים בה עד הסוף מגיעים ליפו...). אגב, מה לחיפאית כמוך לעשות בגושנו הסואן? הקונסוליה שלנו בחיפה נתנה לך ויזה לביקורים באזורנו?
 

חנול

New member
שוויצר!

אני אעשה לך אאוטינג- החכם הקטן בדק במפה (טוב, מה שכולנו לא עשינו), הממזר הקטן מהעמק מעיז ללמד את הגוש דניות הלכות בענייני רחובות...
 
להגנתו יאמר- כי אני גם בדקתי במפה

אך ללא הצלחה
ושנו- האזרחות שלי מאפשרת לי כניסה לגוש דן ללא ויזה- מה תגיד על זה?
 

חנול

New member
אני מתה על החתימה שלך!

כבר הרבה זמן אני רוצה להגיד לך..
 

חנול

New member
בסדר-גם אני מתמודדת עם נושא

המשקל. כמובן ששנה לפני ההיריון הורדתי 26 ק"ג בשומרי משקל. איך שהגעתי למשקל כבוד ונהניתי ממנו חודשיים, נכנסתי להיריון! בהיריון העליתי הכל חזרה, ועוד קצת, אבל, נכון ללפני שבוע כשנשקלתי (שבוע אחרי לידה!) כבר הייתי 13 ק"ג פחות... אני רוצה לדעת כמה אני עכשיו, כי אני רואה שאני יורדת, אבל בכל זאת... נושא המשקל הוא גם אצלי אישיו...
 

פומפיה

New member
ראיתי אותך שלשום ואת נראית נהדר!

החתימה שלך מקסימה, בלי קשר (גם שלי, נכון?
)
 

פומפיה

New member
אגב, סכסכן קטנטן,

ראיתי ששקדי כתבה לך לא לעשות פדיחות..
נהיה לי דז'ה וו בעיניים
 

shno

New member
רק להעמיד דברים על דיוקם...

אמנם אני עכבר כפר וחוש ההתמצאות שלי בתל אביב הוא לא מהמשובחים, אבל... את ההסבר שלי לעיל כתבתי לגמרי מהזכרון! ואם צדקתי, אני רואה את זה כנצחון הרוח על החומר!
 

בננית80

New member
מי צריך את מגדל ניפ?

אני נמצאת שם כל יום. זה נמצא ברחוב המסגר פינת רחוב יצחק שדה, ואיך שמגיעים לשם זה נוסעים על דרך פ"ת לכיוון דרום אבל אז, מעט אחרי עזריאלי, יש התפצלות מזלג כזו שבה לא לוקחים ימינה לכיוון דרך מנחם בגין וגשר מעריב אלא לוקחים שמאלה לכיוון רחוב המסגר. אחרי כמה עשרות מטרים, מתנוסס המגדל במלוא תפארתו.
 
למעלה