דרך לפרוק את הכאב...

דרך לפרוק את הכאב...

הדרך (וההמלצה) שלי היא לכתוב שירים. אני כותב המון שירים. כותב על החיים, על העבר, אהבה, על הכאב. על הכל. ממליץ לכולכם לנסות כי זה באמת עוזר... בע''ה אולי יום יבוא ואני גם יבצע את השירים האלה שזה סוג של חלום בשבילי.
 

shirush101

New member
.......

ניסיתי לכתוב שירים...אבל כל פעם שאני כותבת משהו..אני מרגישה מגוכחת טיפשה....לא יודעת למה... זה לא פורק לי כלום.. דרך אגב...אני "חדשה" פה.... שיר...בת 14 וחצי..(צעירה..לעומת אחרים פה) אבא שלי שהייתי מאוד קשורה אליו נפטר בקיץ האחרון מדום לב... המראה שלו על הריצפה ללא רוח חיים לא מרפה ממני...
 

מישהי 236

New member
שיר..

אבא שלי נפטר מדום לב לפני שלושה חודשים. גם כשאני כותבת אני מרגישה טיפשה. גם המראה שלו על הרצפה לא עוזב אותי.. אם תרצי לדבר - 336720446
 
למעלה