עומרי מלך המזרחית
New member
דרך לפרוק את הכאב...
הדרך (וההמלצה) שלי היא לכתוב שירים. אני כותב המון שירים. כותב על החיים, על העבר, אהבה, על הכאב. על הכל. ממליץ לכולכם לנסות כי זה באמת עוזר... בע''ה אולי יום יבוא ואני גם יבצע את השירים האלה שזה סוג של חלום בשבילי.
הדרך (וההמלצה) שלי היא לכתוב שירים. אני כותב המון שירים. כותב על החיים, על העבר, אהבה, על הכאב. על הכל. ממליץ לכולכם לנסות כי זה באמת עוזר... בע''ה אולי יום יבוא ואני גם יבצע את השירים האלה שזה סוג של חלום בשבילי.