דרך העיניים שלי...

דרך העיניים שלי...

"אז איך יורדים למטה לכבוש את העפר?" והלא העפר זה הגוף והבהמיות שבאדם, אז אם יורשה לי הייתי שם את הסימן שאלה במקום אחר,"אז איך(כובשים את העפר\בהמיות)? יורדים למטה לכבוש את העפר" חייב אדם להשפיל עצמו על מנת לכבוש את התאוות והגאוות שבו כי בסופו של דבר האדם חוזר לאדמה לעפר וגם כאן יש חסד והיתבוננות ושלא חלילה יהיה גזל אז משום שהגוף נילקח מהאדמה לשם הוא חוזר. "ב"ה שאי אפשר לגעת בשמים","והשמים שמים לה' והארץ נתן לבני אדם" "ב"ה שאי אפשר ללכת על המים","קול ה' על המים אל הכבוד הרעים ה' על מים רבים." שני הדברים הללו שייכים לבורא ומי שחושב שהוא יכול לעשות אותם הופך עצמו לאל וכופר ח"ו ויש בבחינת "אלוקים אתם ובני עליון כולכם" אבל זה החלק הרוחני וממנה יש לשאוף להידמות לעליון אבל לא חס ושלום להחליף אותו...מה שמוביל לחטא הקדמון: אדם הראשון רצה להיות "קצת אל" בבחינת הדעת ומכאן מתחילים הצרות כול מקום שיש בו דעת ומחשבה אז מתחילה גאווה פנימית ויכולת "אלוקית" אז אני מחליט לעצמי אבלללללל: בפורים חייב אדם לבשומי עדלא ידע בין ארור המן לברוך מורדכי, ובפשט חייב אדם להישתכר עד שניהיה טמבל ואילו בכיפור כולנו כמלאכים מתפללים עד אין סוף צמים מתענים ובוכים ובסוף באים ואומרים שכיפורים זה כ:פורים משמע שיום פורים גדול יותר מיום הכיפור??????בן אדם מסטול יותר ראוי מאדם שצם ומתענה????אז התשובה היא כן ולמה?,כי בפורים שאדם מסטול ולא יכול להבחין מי ארור ומי ברוך זה אדם שאיבד את דעתו ואדם כזה הוא התיקון לחטא הראשון אדם שעובד את בוראו בבלי דעת כי כך ציווה האל הוא זה שתיקן את הקילקול. אז זהו שלעבודתו יתברך לא צריך לשאול שאלות ולחפש שכל כי אנחנו ושלנו שלו. אשריכם יהודים יקרים אוהב המון ובהצלחה רק מה חשוב להיתכונן כי המלך בשדות ובן דוד כבר כאן.
 

פזית 1

New member
אשרייך איש יקר ../images/Emo140.gif

כשקראתי את שכתבת ניזכרתי בקטע הבא : "כל מה שאתה עושה אתה בשידור, כל מה שאתה מתקדם אתה בפיגור, כל מה שאתה מדבר אתה לא ברור, כל מה שאתה רץ אתה מתעייף, כל מה שאתה שר אתה מזייף...." ואז...חשבתי לעצמי על ... "... תודה לאל שעזר לנו להוריד את ההרהורים למטה ולכבוש את העפר, תודה לשמים על שלא נותנים לגעת בהם אף פעם, תודה מעומק הלב ליכול להיות שבזכותו אפשר לחשוב שהכל יכול להיות, תודה לקנוקן שנתן לנו להסתכל בתוכו ותודה שאפשר לרצות מהרגע שיורדים לכאן..." אממממ... קצת ארוך לאחת שלא היה לה מה להגיב...
לילה טוב ומלא שלווה....
 
אם יורשה לי...

אמנם יש מצווה להתבשם משתיית יין בפורים אך לא להיות "טמבל". חוסר היכולת להבחין בין ברוך מרדכי לארור המן הוא לא להיות "טמבל" או מסטול אלא פשוט להבין ששורש הכל הוא טוב אפילו המן. פורים גדול מיום הכיפורים משום שבפורים אנו מרוממים את המציאות הגשמית ואילו ביום כיפור אנו מתרוממים מעליה. יותר קל לברוח מהמציאות מאשר להתמודד מולה ולהעלות אותה. לשם כך ירדנו למטה לכבוש את העפר ולא לגעת בשמיים. באהבה...
 
מילים מתוקות אשרייך

עוד נצייר תמונה במילואה כמו שראויה שתיהיה בלי שתתקלקל ותתבזה ותתלכלך בעוונות.
 
למעלה