דרך העיניים שלי...
"אז איך יורדים למטה לכבוש את העפר?" והלא העפר זה הגוף והבהמיות שבאדם, אז אם יורשה לי הייתי שם את הסימן שאלה במקום אחר,"אז איך(כובשים את העפר\בהמיות)? יורדים למטה לכבוש את העפר" חייב אדם להשפיל עצמו על מנת לכבוש את התאוות והגאוות שבו כי בסופו של דבר האדם חוזר לאדמה לעפר וגם כאן יש חסד והיתבוננות ושלא חלילה יהיה גזל אז משום שהגוף נילקח מהאדמה לשם הוא חוזר. "ב"ה שאי אפשר לגעת בשמים","והשמים שמים לה' והארץ נתן לבני אדם" "ב"ה שאי אפשר ללכת על המים","קול ה' על המים אל הכבוד הרעים ה' על מים רבים." שני הדברים הללו שייכים לבורא ומי שחושב שהוא יכול לעשות אותם הופך עצמו לאל וכופר ח"ו ויש בבחינת "אלוקים אתם ובני עליון כולכם" אבל זה החלק הרוחני וממנה יש לשאוף להידמות לעליון אבל לא חס ושלום להחליף אותו...מה שמוביל לחטא הקדמון: אדם הראשון רצה להיות "קצת אל" בבחינת הדעת ומכאן מתחילים הצרות כול מקום שיש בו דעת ומחשבה אז מתחילה גאווה פנימית ויכולת "אלוקית" אז אני מחליט לעצמי אבלללללל: בפורים חייב אדם לבשומי עדלא ידע בין ארור המן לברוך מורדכי, ובפשט חייב אדם להישתכר עד שניהיה טמבל ואילו בכיפור כולנו כמלאכים מתפללים עד אין סוף צמים מתענים ובוכים ובסוף באים ואומרים שכיפורים זה כ:פורים משמע שיום פורים גדול יותר מיום הכיפור??????בן אדם מסטול יותר ראוי מאדם שצם ומתענה????אז התשובה היא כן ולמה?,כי בפורים שאדם מסטול ולא יכול להבחין מי ארור ומי ברוך זה אדם שאיבד את דעתו ואדם כזה הוא התיקון לחטא הראשון אדם שעובד את בוראו בבלי דעת כי כך ציווה האל הוא זה שתיקן את הקילקול. אז זהו שלעבודתו יתברך לא צריך לשאול שאלות ולחפש שכל כי אנחנו ושלנו שלו. אשריכם יהודים יקרים אוהב המון ובהצלחה רק מה חשוב להיתכונן כי המלך בשדות ובן דוד כבר כאן.
"אז איך יורדים למטה לכבוש את העפר?" והלא העפר זה הגוף והבהמיות שבאדם, אז אם יורשה לי הייתי שם את הסימן שאלה במקום אחר,"אז איך(כובשים את העפר\בהמיות)? יורדים למטה לכבוש את העפר" חייב אדם להשפיל עצמו על מנת לכבוש את התאוות והגאוות שבו כי בסופו של דבר האדם חוזר לאדמה לעפר וגם כאן יש חסד והיתבוננות ושלא חלילה יהיה גזל אז משום שהגוף נילקח מהאדמה לשם הוא חוזר. "ב"ה שאי אפשר לגעת בשמים","והשמים שמים לה' והארץ נתן לבני אדם" "ב"ה שאי אפשר ללכת על המים","קול ה' על המים אל הכבוד הרעים ה' על מים רבים." שני הדברים הללו שייכים לבורא ומי שחושב שהוא יכול לעשות אותם הופך עצמו לאל וכופר ח"ו ויש בבחינת "אלוקים אתם ובני עליון כולכם" אבל זה החלק הרוחני וממנה יש לשאוף להידמות לעליון אבל לא חס ושלום להחליף אותו...מה שמוביל לחטא הקדמון: אדם הראשון רצה להיות "קצת אל" בבחינת הדעת ומכאן מתחילים הצרות כול מקום שיש בו דעת ומחשבה אז מתחילה גאווה פנימית ויכולת "אלוקית" אז אני מחליט לעצמי אבלללללל: בפורים חייב אדם לבשומי עדלא ידע בין ארור המן לברוך מורדכי, ובפשט חייב אדם להישתכר עד שניהיה טמבל ואילו בכיפור כולנו כמלאכים מתפללים עד אין סוף צמים מתענים ובוכים ובסוף באים ואומרים שכיפורים זה כ:פורים משמע שיום פורים גדול יותר מיום הכיפור??????בן אדם מסטול יותר ראוי מאדם שצם ומתענה????אז התשובה היא כן ולמה?,כי בפורים שאדם מסטול ולא יכול להבחין מי ארור ומי ברוך זה אדם שאיבד את דעתו ואדם כזה הוא התיקון לחטא הראשון אדם שעובד את בוראו בבלי דעת כי כך ציווה האל הוא זה שתיקן את הקילקול. אז זהו שלעבודתו יתברך לא צריך לשאול שאלות ולחפש שכל כי אנחנו ושלנו שלו. אשריכם יהודים יקרים אוהב המון ובהצלחה רק מה חשוב להיתכונן כי המלך בשדות ובן דוד כבר כאן.