יוו.. רק עכשיו אתה חוזר ומגיב? חשבתי שכבר החליפו לך את הרטוב
ההוא. מה נסגר? התייבש? הותקן? עובד? לא עובד? מה? ספר!!!
אז ככה.
1. המועצה לצרכנות עזרה לי במידה סבירה באירוע שהיה לי לא מזמן; לפחות בקטע של איחור באספקה שהייתה מותנית גם בהתקנה באותו מעמד (דבר שלא
היה אצלך: אצלך המתקין אינו כלול במעמד ההובלה ויש הבדל).
2. במקרה שלי, הם לא התערבו בקטעים שלטענתם "שייכים לתביעה אזרחית"
וניתן מן הסתם לבצעם בבית המשפט לתביעות קטנות. עדיין לא הגעתי לזה.
3. די בהפתעה וממש ברגע זה, קיבלתי מהם דוא"ל, שהם עדיין הפנו תלונה נוספת שלי ליבואן. ברור שאיני יודע (עדיין) מה יעלה בגורלה של אותה תלונה, אבל בוא ונקווה לטוב... משום מה, הם עיכבו את העברת תלונתי האחרונה בחודש תמים,
אבל זה לא לעניינינו.
4. לו אני במקומך, הייתי פונה כבר מזמן לישפאר, ומודיע להם שהמוצר הגיע רטוב,
ומרגע זה אני מבקש את התערבותם בעניין, גם אם הם לא היו הגוף שעמד מאחורי המשלוח
וגם אם ההתקנה אינה ממש תחת אחריותם אלא תחת אחריותו של גוף אחר
(אלקטרוניקס פרו).
ישפאר הוא היבואן, ועל כן, הוא כן אמור לעמוד מאחורי "בריאותו" של המוצר החדש.
5. אני בכלל מתפלא שהסכמת לקבל מוצר אלקטרוני רגיש שאריזתו נרטבה, אבל
כתבתי על זה כבר בעבר, ואתה לא התייחסת. נראה שעבר זמנו.. בטל קורבנו (או שלא).
בכל מקרה ולצערי הרב, כל פיגור בהמשך הטיפול לא יהיה לטובתך.
אתה רכשת מכשיר ממש מוצלח, ולי אישית כואב הלב להיווכח שלא זכית לקבל
את היחס המגיע לך ולמוצר.
6. לא שאני יודע מהיכן רכשת (חנות פיזית או אתר אינטרנט), אבל אם זה מחנות,
אני גם מתפלא שלא התלוננת אצלם ומיד, כשהמכשיר הגיע באיחור ורטוב ליעדו.
7. אתה רשאי גם לפנות אלי לפרטי. אני מנהל כאן את פורום אודיו וקולנוע ביתי, ועל כן,
כל הנושא הזה די קרוב לליבי. או שלחלופין, תבקר בפורום ההוא ותתקבל בברכה.
משה