דרך אגב נניטה... אמממ... מי את? מאיפה את מכירה את הגר? ואת -SIWIM? (העונה לשם קרן)
T ThE FuN GiRl New member 22/1/03 #1 דרך אגב נניטה... אמממ... מי את? מאיפה את מכירה את הגר? ואת -SIWIM? (העונה לשם קרן)
נ נניטה New member 24/1/03 #2 זאת בן עמי? ספיר? זאת נופר מ-ח1 ואני איתכן בשכבה אז אני מכירה אותן!!! אה, ודרך אגב, אחלה סיסמא!