דרך אגב נניטה...

ThE FuN GiRl

New member
דרך אגב נניטה...

אמממ... מי את? מאיפה את מכירה את הגר? ואת -SIWIM? (העונה לשם קרן)
 

נניטה

New member
זאת בן עמי?

ספיר? זאת נופר מ-ח1 ואני איתכן בשכבה אז אני מכירה אותן!!! אה, ודרך אגב, אחלה סיסמא!
 
למעלה