אז אתה אומר שג'יגה זיכרון כבר לא מספיק לויסטה
אני חושב שזה בעצם הטיעון הטוב ביותר לטובת ה XP. אז אם אנחנו כבר מדברים- חבל לי לפתוח שרשור חדש אז אשאל כאן: החלטתי לקנות נייד חדש (הודעה בנושא למטה, טרם זכתה לתגובה), ולגבי המחשב הנוכחי (בן פחות משנה) הסיפור הוא כזה: דפקתי אותו פעם אחת ע"י משחק ברג'יסטרי, עד שהגיע למצב שהוא כבר לא עלה בכלל, וגם ה RECOVERY לא עבד. שלחתי ל IBM והמחשב עבר פירמוט מלא והחזרה למצב הקניה, אלא שמאז שחזר אני מרגיש שהוא עובד ב"חצי כוח"- הכל איטי, רועש ומגומגם כזה, למשל אם אני לוחץ מקש ימני על תיקיה בדסקטופ, אני מקבל קצת "שעון חול" (בגרסת הויסטה) לפני שתפריט האפשרויות נפתח. קבצי RAR נפתחים לאט וכו'.. האם מעבר ל XP יעזור להוריד מהמחשב קצת עומס? האם ה"שנמוך" הזה אפשרי ובריא למחשב?