דרוש BMW 750cc או יותר אבל ישן

yarivos

New member
דרוש BMW 750cc או יותר אבל ישן

לצורכי שיפוץ, קונסטרוקציה ופרצלציה, דרוש אופנוע BMW במצב נסיעה פחות או יותר, מצב קוסמטי לא מחייב. הנפח 750 לפחות ושנתון 73 ומטה.
 

M O R M

New member
אולי סטייל עם כמה תקלות.....

ראה הערתי לאיטלקים בשירשור מומו על תוצרת איטליה. להערכתי הזהירה כל BMW ישן טוב יותר מבחינת האמינות. לגבי סטייל... אמממ לא מבין בזה .
 

yarivos

New member
תשובות.

קודם כל הBMW יהיה בנוסף, יותר נכון עבור קרוב משפחה שלי שמעוניין לקחת חלק בשיפוץ ובכלל בעסקי האופנועים הקלאסיים. הבחור רוכב מיומן והגיע הזמן שבשבתות יתעסק בעניינים שמתחת ל200 קמ"ש. דבר שני, לשני חברים שלי יש נסיון גם בשיפוץ וגם בשימוש בBMW ככלי תחבורה עיקרי יומיומי. אחד מהאופנועים המדוברים יוצא משטרה צבאית כמו שלי. השיפוץ והתחזוקה של הBMW ושל הגוצי דומה מאוד, לשניהם מנועים סופר אמינים בעלי נטייה לעבוד עשרות אלפי קילומטרים מווברצים ללא תקלות מנוע. בשניהם, התקלות השכיחות והאופנייניות הן במערכות שמסביב למנוע, וזאת בהחלט הגיוני בהתחשב בגילאים של הכלים המדוברים. מערכות הצתה, חשמל וגיר יש בלאי מצטבר במשך השנים וזה נלקח בחשבון של כל אחד שמניח את ישבנו על כלי כזה. נכון, למוטוגוצי הבעיות הללו אפיינו אותם גם כאשר הם היו כלים חדשים, את זה אפשר לראות גם היום בדוקטי החדשים. פה נמצא היתרון היחסי של היקיות הגרמנית שגם במערכות אלו הקפידו על כל פרט ופרט ועל כן ההבדל באמינות. בשורה התחתונה, אם בחרת בשיפוץ של כלי בן 20 שנה ומעלה, צריך להשקיע זמן ומשאבים נוספים באופן שוטף גם לאחר השיפוץ (עיין ערך יום שבת בבוקר צריך לנקות את מערכת החשמל של הפנס הקדמי..). אני חושב שלגוצי ולBMW יש את סטייל מאוד דומה, שניהם כלים יפים מאוד, שימושיים מאוד עם תחושות שמגיעות כבר מהקראנק. זה שהפרה משרשור של אתמול שונא איטלקים.. זה רגעי בלבד, להזכירכם שהוא רוכב על הכלי הנ"ל בהנאה גדולה כבר מספר חודשים לא מבוטלים, וזאת לאחר שהכלי עמד כמה שנים טובות כאבן שאין לה הופכין.
 
מסכים עם יריבוס.

כל אופנוע מתקלקל , ביחוד אופנועי חמישימסמק שאורח החיים שלהם דיי קצר. בסופו של דבר , האיטלקים מיצרים אופנועים עם הרבה אופי. קחו לדוגמא את גוצ'י ,מי שראה את האופנוע של יריבוס, במבט ראשוני יהיה בטוח שהאופנוע יוצר לפחות בחמש שנים האחרונות (מבט מקרוב גורם לך לחשוב פעם שניה
) , אופנוע מדהים , נוסע יפה , והכי חשוב - עם נשמה. אותו דבר עם דוקאטי, אומרים שהם לא אמינים , אומרים שהם חלשים, אבל זה אופנוע עם חיים משלו , עם הסיקוס של הגבר האיטלקי והיופי והעדינות של אותה איטלקיה שחומת עור בחופי המגף. יריבוס ... אתה נותן לקצת גשם למנוע ממך להגיע לת"א לקפה ? יאללה , רק תגיד מתי.
 
הפתעה ! גם אני מסכים עם יריבוס

שנוסע על מחמלי. גוצי זה אופנוע א-מ-י-ן שנוסע ונוסע ונוסע... ברומן הארוך שלי עם היצירה האיטלקית אומר דבר פשוט: מעולם ! אבל מעולם !! לא החזרתי איזשהו גוצי על נגרר הביתה. מ-ע-ו-ל-ם !! ואני לא ממש מכונאי. הכל שם הכי פשוט שבעולם וכך גם התקלות. (אלא אם נשבר הדרייבשאפט...) סוס אציל. לדעתי הב.מ.וו יותר עדין ולכן יותר שברירי. אבל יגידו בעלי ב.מ.וו ולא אני, שאכלתי מרורים מהיצרן הבאווארי בשתי הזדמנויות בעברי. הם בטח יגידו שזה הדבר. בלתי עוד. הכי טוב. יש לי מה לאמר על זה אבל זה לפעם אחרת.
 

yarivos

New member
די תפסיקו... תמשיכו.. תפסיקו...

איזה כיף, אני כולי מתמוגג פה מלקרוא את התגובות של הצל והטרקטור. טרקטור.. אתה לא אמור להיות באיזור חיוג אחר ? חשבתי שאתה בחו"ל. רביבו.. נשבע לך בהזדמנות הראשונה אני בא. יום ראשון אתה ברשל"צ בערב? כי יש מצב שאני נשאר לישון שם. בכל אופן אני אתקשר.
 

Moo Moo

New member
אני חוזר בי, אוהב איטלקים....

שונא דגנרטים ישראלים שמשפצים אותם. מסתבר לי עכשיו שמי ששיפץ לי את המנוע העליון, השתמש באטם ראש מנוע לא מקורי וקימבן משהו, ומסתבר לי עוד שמהקילומטר הראשון עד האחרון (בסביבות 6K) היה לי בריחת קומפרסיה -> שגם גרם או לא גרם לביצועים נחותים מאשר במצב תקין וגם עכשיו עשה באלאגן. אבל אני אוהב את האיטלקיה שלי, סיפקה לי הרבה שעות ריכבה מהנות, וכמובן גם וויליז/סטופיז/ברנאווטס, ולאחרונה גם רולינג ברנאווטס. בתיקווה שהקיט 70+משתיק מרוצים לסל"ד גבוה יתממש ויותקן, ובכלל ניתן בראש לכל 50 אחר
 

yarivos

New member
נו מה נסגר עם הדוגמנית שלך ?

קראתי חלק משרשור "המרדף אחר הקומפרסיה האבודה", איפה אתה עומד עם האופנוע שלך? זה סיפור להביא אטם ראש לאופנוע הזה ? יש נזק מעבר לאטם ? תדע לך שבדיוק כמו שכתבת "שונא דגנרטים ישראלים שמשפצים אותם", מאז ומעולם זו היתה הבעיה של כלים איטלקיים בארץ. ראינו את "החוסר אמינות" כביכול של כלים באה לידי ביטוי בגלל אלמנט המוסכניק הישראלי ב- מוטוגוצי, דוקאטי, אלפא רומיאו ועוד'.. כנראה שהכלים הללו לא בנויים למדיניות החפיף שנהוגה ברוב המוסכים פה. לאבא שלי היה לפני הרבה מאוד שנים אלפא ספרינט 1300, עוד בימים שלא היו מכוניות על הכביש שיצרו 140 כ"ס (ובטח שלא לערסים..). אני לא אשכח בתור ילד איך כל שבת היינו יורדים לחניה לסדר ולשפר, לכוון ולהנות מארבעת הקרבורטורים שמסודרים כמו חיילים בשורה מתחת למכסה המנוע. גם המכונית הזאת לא היתה במוסך מסיבות ברורות. אלפות רבות וטובות לא זכו לנגיעה האקזוטית שמגיעה להן, במקום זכו לנגיעה לא מקצועית של מוסכי יבואן \ מוסכי מדרכה למינהם שהביאו את פאר היצירה האיטלקית לדראון עולם עד ימינו אנו.. וחבל !
 

Moo Moo

New member
אין בעיה לאילקים/יות...

כל עוד עושים להם טיפולים כמו שצריך, אני מניח שלא הייתי מסבך את הראש ומלכלך את היידים בגריז (לא שזה רע פעם ב) אם היו משתמשים באטם ראש מנוע מקורי. לגבי הנזק שניגרם אינני עדיין יודע, כניראה רק שמחר נידע, אני רק מקווה שהמנוע הליון הלך פייפן, והתחתון נשאר שלם. בכל זאת, מתוכנן כרגע טיפול ענק של 3-3.5K, שיביא את האופנוע למצב חדש ובעיקר חזק בטירוף
 

yarivos

New member
מקפיץ לטובת ה BMW שבדרך.

לצורך שיפוץ דרוש BMW ישן, נפח 750 ומעלה.
 

yarivos

New member
עדיין דרוש BMW .. מקפיץ

מקפיץ לטובת רייטינג אמצע השבוע. כל היודע על דבר המצאו של BMW ישן לשיפוץ מומלץ לידע אותי במסרים. כמו כן דרוש motoguzzi G5 1000cc לצורכי שיפוץ. תודה.
 
למעלה