תשובות.
קודם כל הBMW יהיה בנוסף, יותר נכון עבור קרוב משפחה שלי שמעוניין לקחת חלק בשיפוץ ובכלל בעסקי האופנועים הקלאסיים. הבחור רוכב מיומן והגיע הזמן שבשבתות יתעסק בעניינים שמתחת ל200 קמ"ש. דבר שני, לשני חברים שלי יש נסיון גם בשיפוץ וגם בשימוש בBMW ככלי תחבורה עיקרי יומיומי. אחד מהאופנועים המדוברים יוצא משטרה צבאית כמו שלי. השיפוץ והתחזוקה של הBMW ושל הגוצי דומה מאוד, לשניהם מנועים סופר אמינים בעלי נטייה לעבוד עשרות אלפי קילומטרים מווברצים ללא תקלות מנוע. בשניהם, התקלות השכיחות והאופנייניות הן במערכות שמסביב למנוע, וזאת בהחלט הגיוני בהתחשב בגילאים של הכלים המדוברים. מערכות הצתה, חשמל וגיר יש בלאי מצטבר במשך השנים וזה נלקח בחשבון של כל אחד שמניח את ישבנו על כלי כזה. נכון, למוטוגוצי הבעיות הללו אפיינו אותם גם כאשר הם היו כלים חדשים, את זה אפשר לראות גם היום בדוקטי החדשים. פה נמצא היתרון היחסי של היקיות הגרמנית שגם במערכות אלו הקפידו על כל פרט ופרט ועל כן ההבדל באמינות. בשורה התחתונה, אם בחרת בשיפוץ של כלי בן 20 שנה ומעלה, צריך להשקיע זמן ומשאבים נוספים באופן שוטף גם לאחר השיפוץ (עיין ערך יום שבת בבוקר צריך לנקות את מערכת החשמל של הפנס הקדמי..). אני חושב שלגוצי ולBMW יש את סטייל מאוד דומה, שניהם כלים יפים מאוד, שימושיים מאוד עם תחושות שמגיעות כבר מהקראנק. זה שהפרה משרשור של אתמול שונא איטלקים.. זה רגעי בלבד, להזכירכם שהוא רוכב על הכלי הנ"ל בהנאה גדולה כבר מספר חודשים לא מבוטלים, וזאת לאחר שהכלי עמד כמה שנים טובות כאבן שאין לה הופכין.