דרוש חניון לילה

אסף י 1

New member
דרוש חניון לילה

לצורך טיול בצפון מדבר יהודה דרוש חניון לילה, עדיף באזור מצפה שלם. לא ראיתי כזה במפה שלי (אך יש חדשות ממנה). אשמח למידע או להצעה למקום לינה חלופי בחוץ
 

סאקרה

New member
אסף,זה לא חניון מוסדר,אבל

איזור המעיינות שמתחת לצמת מלא כבר שנים ב"זולות" עוד משפחה אחת לא תשנה דבר. יש מספיק פינות כדי להתרחק,יש נביעות וצמחיה. מגבלה: הירידה לחוף לא נוחה לרכב,לכן מחנים ליד המלָבְי ויורדים ברגל. אם אתם רוצים לישון למעלה,אפשר לדעתי לישון קצת אחרי מצוקי- על דרך העפר הפונה צפונה,בתחילתה היא עבירה לכל ואפשר להתמקם על הנוף.
 
../images/Emo183.gifיש גם אפשרות לישון בתצפית ..

בערך 200מ לפני הכניסה למצוקי דרגות יש פינה שמולה לתצפית על נחל דרגות אפשר לעביר שם את הלילה .
 

אסף י 1

New member
תודה לשניכם

ועוד שאלה קטנה: אמרו לנו שליד התחלת המסלול של המשאש יש בסיס צבאי, שאפשר להשאיר לידו מכוניות. היש דברים בגו ?
 

דליהרז

New member
עוד קצת תשובות

בעניין חניית לילה: אני ממליצה לנסוע על דרך העפר לתוך המדבר, ולפנות שמאלה בפיצול שמוביל לתצפית, שם יש משטחי לינה מדהימים, ביחוד בירח מלא... ובעניין המכוניות: שום בסיס צבאי כמו שסאקרה אמרה. אני השארתי כמה פעמים מכוניות במקום שמתחיל השביל השחור שיורד למערות מרובעות (סיום המסלול משאש-מרובעת), ומצאתי אותן שלמות ובריאות אחרי מספר שעות.
 

ליתלית

New member
החנין בכניסה למצדה - קרוב מספיק?

מה עם החניון לילה בכניסה למצדה? (שביל הנחש, לא הסוללה). זהו חניון מוסדר (אך ללא שירותים או מים זורמים שאותם אפשר להשיג בכניסה לאתר כקילומטר וחצי משם).
 

1L

New member
בתשלום הולך?

אני אמנם לא יכול להמליץ מפני שטרם הייתי במקום, אבל אולי זה יעזור קמפינג ב"ביאנקיני" (חוף סיאסטה, ליד קליה), יש גם מאהל בדואי. נשמח לשמוע את חוות דעתכם.
 

1L

New member
וכך נכתב

בסקירת אתרי קמפינג שהתפרסמה בYnet בסוף אפריל האחרון: ביאנקיני: על חוף סייסטה, ים המלח. חניון לילה ליד קליה. מקלחות, שירותים, פאב, מסעדה, אספרסו בר ורחבת ריקודים עם די-ג'יי בסופי שבוע וחול המועד. אוהלים פרטיים, או במאהל גדול וחושות. מחיר: 40 שקל לאדם וילד (מגיל 3) לשהות משעה 5 בערב עד 10 בבוקר למחרת. ל-24 שעות: 70 שקל. השטח ענק ולכן לא צריך להזמין מראש. טל': 9400266 02.
 

אסף י 1

New member
חסר השקט

אם אני יוצא לטייל במדבר, די ג'יי זה הדבר האחרון שאני רוצה. בעצם, גם בבית אני מעדיף לוותר עליהם. תודה בכל אופן.
 
למעלה