דרוש\ה שוטר\ת !

EaRaSeR

New member
דרוש\ה שוטר\ת !

שלום לכל חברי הפורום. במשפחתנו היקרה 4 ילדים. משפחה טובה צוחקים נהנים הכל טוב ויפה..אבל יש בעייה. סדר וניקיון.. פשוט לא מבין את המשפחה הזאת...אני חוזר אחרי העבודה.. אני רואה את הבית הפוך...והבית עצמו בוכה וקורא לעזרה.. החדר שלי הפוך למרות שאני מדר שוב ושוב...בגלל המירפסת שלי הכביסה שיוצאת משם מגיעה ישר על המיטה ואם לא על המיטה על על המיתלה בתור החדר שלי... הסלון תוהו ובוהו...אפילו השירותים והחדר שירות.. שלא נדבר על החדר של הילדים.. הוחדר של ההורים ממש לדוגמא.. לציין כי אני הבכור... אחותי חיילת אז מה לפנות אליה... אמא שלי בלאגניסטית בצורה לא רגילה...אבא שלי כבר התייאש.. הרבה פעמים אני אומר לו "אבא תחנך את אמא איזה מין דבר זה החדר שלכם הפוך לגמרי מה אתם ילדים קטנים?" אבל אבא משיב שהוא התייאש כבר דיבר איתה הרבה פעמים ולא עוזר.. היא תמיד משיבה "יאללה יאללה..." לציין כי אני מאוד אוהב את המשפחה שלי את ההורים ואת האחים..אבל אי אפשר ככה! שמגיע ערב שבת...או שיש אורחים... מבצע סדר"ת (סדרו תבית) יוצא לדרך! אין מנוחה אפילו לדקה כולם עושים הכל במהירות בשביל לסדר...אבל מה... במוצ"ש הוא הפוך כבר שוב... מספר אני כי הם יצאו לחופשה שבוע ימים כולם חוץ ממני... סידרתי את הבית תוך חצי שעה...ונחשו מה ? הוא היה מסודר למשך שבוע!! הכל היה במקום ... היה לי שקט לא היו לי דאגות (חוץ מלשלומם) הבית היה נקי מסודר. ושוב אני רואה שהבלגאן מתחיל אחרי שהם חזרו...אבא שלי איכשהו מסודר.. אבל אמא שלי ואחותי הקטנה ...? :( הלו אתן בנות!!!! אתם אמורות להיות יותר מסודרות ויותר נקיות מהגברים!!! אני פשוט לא מבין את זה.. דרוש שוטר מישהו מעוניין ?
 
לא חושבת שצריך משטרה עדיין

אולי כדאי להעלות את הנקודות על הכתב בצורה מסודרת, לכנס את המשפחה הנחמדה שלכם ולדבר על כל זה ברצינות. לקבוע כללים. לידיעתך, בנות, הרבה יותר בלאגניסטיות מגברים (שששש בינינו) אנחנו רק עושות רושם .
 

EaRaSeR

New member
אני לא חושב שזה יעבוד

אני מנסה להבין מה גורם להם לבלגאן הזה ללא הצלחה.. עוד מעט שבת...ואז יתחילו פתאום לסדר את הבית בלחץ ומוצש שוב יהיה הפוך נמאס כבר..
 
אני הייתי עושה משהו אחר:

הייתי מכינה טבלה בראש כל טור שם של כל אחד מבני הבית , וברוחב הטבלה המטלות שיש לעשות. את הדף הזה הייתי תולה על המקרר לדוגמא ומבקשת מכל אחד ואחד מבני הבית שישבץ את עצמו למשימה שאותה הוא בוחר לבצע.
 
EaRaSeR אומרים שבלגניסטים סובלים מבעית קשב

וריכוז. זה לא תלוי בהם זה משהו במבנה האישיות שלהם. כמו שלהיות היפר אקטיבי לא תלוי בבן אדם כך גם הבלאגן. הם פשוט לא מסוגלים. יש לי בת כזו, היא סובלת מהבלאגאן בחדר שלה אבל לא מצליחה להשתלט עליו. היא עשתה בדיקות ואכן אובחנה בגיל מבוגר, כסובלת מבעית קשב וריכוז. אז כנראה שגם אמך ואחותך. אגב זה תורשתי.
 

EaRaSeR

New member
תגובה

יש לי רק אח אחד שסובל מבעייה כזאת. כל השאר לא. אני רק מנסה להבין למה הם ככה ? החדר שלי מבולגן, אני גם לא מעוניין לסדר אותו מהידיעה שהוא יהיה מבולגן למחרת כאילו לא עשיתי כלום.. טוב אין מה לעשות עד שאני אמצע דירה ויעוף מפה.
 
בן כמה אתה?

אם אתה אחראי ומסודר, קח את המטלה הזו על עצמך והשאר לבני הבית מטלות אחרות. אמא שלך בלאגניסטית? אז מה? עד עכשיו זה לא הפריע לך? ואם כן, למה לא עזרת לך כמיטב יכולתך? ואם אתה רוצה למצוא דירה ולעוף - אל תעביר ביקורת על דרך החיים בבית. אני בטוחה שאמא שלך תעריך מאוד אם תעזור. וכן - יש גם נשים בלאגניסטיות,רק אל תגלה לאף אחד
 

EaRaSeR

New member
בהמשך לתגובתך

בן 24 אני תמיד עוזר אבל בייאוש.. מהידיעה שהבית שוב יהיה הפוך... זה כבר מתחיל להימאס באיזשהו שלב.. אני עוזר לסדר את הבית אבל אחרי שסידרתי אני שואל בצחוק...מתי שוב אתם הופכים אותו שאני יפנה את הלוח זמנים שלי ?
 
למעלה