דרוש/ה מדריך/ה איך משנים שם? איך כותבים הודעות ארוכות ולא נגמר המקום?
1 1.דודי חמודי New member 30/5/01 #1 דרוש/ה מדריך/ה איך משנים שם? איך כותבים הודעות ארוכות ולא נגמר המקום?
ד דניאלה22 New member 30/5/01 #2 רק תראה תראה... כשאתה כותב תגובה.....`סתכל למטה: כתוב שם: שנה שם משתמש. חוץ מזה, תכתוב ותכתוב ותכתוב..תראה איך אף פעם לא נגמר המקום. יופי? יופי! שלך, המסייעת.
רק תראה תראה... כשאתה כותב תגובה.....`סתכל למטה: כתוב שם: שנה שם משתמש. חוץ מזה, תכתוב ותכתוב ותכתוב..תראה איך אף פעם לא נגמר המקום. יופי? יופי! שלך, המסייעת.
א אקס השחור New member 30/5/01 #3 אני יכול לנחש... שאתה כותב מהפלאפון, נכון? אז.. כדי שלא יגמר לך המקום, תעבור למחשב.. זה הרבה יותר יעיל, וביננו? גם ה-ר-ב-ה יותר זול...
אני יכול לנחש... שאתה כותב מהפלאפון, נכון? אז.. כדי שלא יגמר לך המקום, תעבור למחשב.. זה הרבה יותר יעיל, וביננו? גם ה-ר-ב-ה יותר זול...