דרוש/ה מדריך/ה

דניאלה22

New member
רק תראה תראה...

כשאתה כותב תגובה.....`סתכל למטה: כתוב שם: שנה שם משתמש. חוץ מזה, תכתוב ותכתוב ותכתוב..תראה איך אף פעם לא נגמר המקום. יופי? יופי! שלך, המסייעת.
 
אני יכול לנחש...

שאתה כותב מהפלאפון, נכון? אז.. כדי שלא יגמר לך המקום, תעבור למחשב.. זה הרבה יותר יעיל, וביננו? גם ה-ר-ב-ה יותר זול...
 
למעלה