דרושים משתתפים למחקר בנושא זוגיות

Henry Molainson

New member
דרושים משתתפים למחקר בנושא זוגיות

שלום רב, בימי אלו מורץ מחקר חדשני בנושא זוגיות ואני מזמינה אנשים שנמצאים בקשר רומנטי מתחת לשנה או אנשים שאינם במערכת יחסים כלל, ללא קשר להעדפתם המינית, למלא שאלון. השאלון הינו אנונימי לחלוטין ואבקש למלאו פעם אחת בלבד. אורכו כ- 15 דקות בלבד. להלן הקישור לנוסח לגברים: https://spreadsheets.google.com/spr...mkey=dDdFbFdJTFB0aWhsWmtUcU5CQmxzN3c6MQ#gid=0 להלן הקישור לנוסח לנשים: https://spreadsheets1.google.com/sp...mkey=dGl6NzlFUFYwNExZUzBSSUE1dWt4b1E6MA#gid=0 תודה רבה לכל מי שהשתתף!
 
התחלתי למלא

אבל התייאשתי בחלק הרביעי, זה ממש מוגזם. צריך בשביל זה דף וכלי כתיבה כדי לסמן את התכונות שכבר השתמשתי בהם. ממש מצריך מאמץ....
 

גיל1976

New member
"‫דרושים משתתפים למחקר בנושא זוגיות"

"בימי אלו מורץ מחקר חדשני בנושא זוגיות" - אני סטודנטית לאנתרופולוגיה ועושה עבודה בקורס לזוגיות "ואני מזמינה אנשים שנמצאים בקשר רומנטי מתחת לשנה או אנשים שאינם במערכת יחסים כלל" - המממ, פורום היכרויות 30+, בטוח יש פה כמה חסרי חיים שיסכימו... "השאלון הינו אנונימי לחלוטין" - אין צורך בשם, מספר כרטיס אשראי ומספר זהות יספיקו. "אבקש למלאו פעם אחת בלבד" - בחיאת, תעשו טובה, תסיימו את השאלון פעם אחת עד הסוף. יש לי פה יותר מדי שאלונים שהתיאשו באמצע. "אורכו כ- 15 דקות בלבד." - ייקח לכם 15 דקות לקרוא אותו. שעה וחצי לענות לשאלות. בקטנה. "תודה רבה לכל מי שהשתתף!" - לא מילאת את השאלון, הא? מניאק.
 

גיל1976

New member
באמת נראה לך שטרחתי לפתוח את הלינק?

ועם הכותבת הסליחה, אבל אני לא פה בפורום כדי לענות לסקרים שלוקחים "רק" 15 דקות. משום מה לא הפתיעו אותי התגובות שטוענות שזה מתיש, לא ברור וכו'.
 
למעלה