דרושים אספנים!

mori19

New member
דרושים אספנים!

היי לכולם, לאתר אינטרנט חדש דרושים אנשים בעלי אוספים. כל אוסף נחשב - מטבעות, בולים, קלפים, אוספי מעריצים, גלויות, תמונות, בובות, ספרים, דיסקים, תקליטים, מיניאטורות, ה-כ-ל מתקבל! נא לשלוח פרטים על עצמכם ועל האוסף שלכם, ואני אצור איתכם קשר. מקווה לשמוע מכם!
 
שלום מורי,

כדי שאוכל להחליט אם הבקשה שלך עומדת בכללי הפורום, אבקש לקבל עוד פרטים על האתר ועל הצורך באספנים. מצד אחד אנחנו פתוחים לכל הצעה שעוסקת באספנות, מצד שני לא אוכל לתת יד ל"הגירת" משתתפים לפורומים מתחרים. מסיבות ברורות. איני רוצה להחליט בלי לדעת, ומכל מקום - אני מניח שגם החברים ירצו לדעת במה מדובר. תודה ושבת שלום.
 

mori19

New member
תגובה

היי, אין הרבה מה להסביר, אני מתכוונת לפתוח אתר עם מידע על אספנים והאוספים שלהם, כדי שיוכלו להציגם לראוות גולשים אחרים. אין לי כוונה לפתוח פורום באתר, מה שכן אוכל לעשות ברצון זה לכוון את הגולשים לפורום הזה. בכל מקרה אם זה נוגד את כללי הפורום - סליחה :)
 
אם הכוונה היא לפתוח אתר פרטי,

לא מסחרי, ובו מידע על אספנים - אין עם זה שום בעיה. במקרה כזה מי מהמשתתפים שרוצה יוכל באמת להעביר את הפרטים על עצמו ועל האוסף שלו. אם הכוונה היא לאתר מסחרי, התשובה כמובן שונה.
 

mori19

New member
האתר

בשלבי בנייה. אני בינתיים אוספת חומר ומחכה שיהיה מספיק בשביל לשים אותו אונליין. ברגע שיהיה מוכן אודיע כאן.
 

dan the man

New member
אז ככה אני מוכן להציג את האוסף שלי

יש לי אוסף מטבעות ושטרות ואני יוכל לעזור לאתר שלך אם תרצי
 
למעלה