דרושה עזרה

PITBULL

New member
דרושה עזרה

כמעת בכל שנה אני מגיע עם האוטו לחופשת הקייץ וזה אומר ספינה מפיראוס (יוון ) לארץ כיום נודע לי שאין יותר הפלגות לארץ ורק צים לוקחת מכוניות אבל הבעלים צריך להגיע במטוס אם אתם מכירים חברה או דרך שבה אפשר להגיע לארץ עם רכב אשמח אם תרשמו את שם החברה או הקישור אל האתר
 

תותי-בת

New member
Dear Piti.... למה לא לשכור מכונית?.... לבוא לכאן עם הרכב זה לא יקר בטירוף?.. בכל מקרה אני מקווה שמישהו יספק לך את המידע הדרוש - כי לי אין שמץ של מושג בנושא.... שבוע טוב שיהיה לנו, נ.ב - אתה תמיד יכול לקחת את ../images/Emo73.gifג´וניור../images/Emo73.gif שלי ../images/Emo3.gif ../images/Emo9.gif
 

PITBULL

New member
תותי-בת

להגיע עם הרכב זה לא יקר וישנן המון יתרונות במיוחד לסטודנט שצריך לסחוב ספרים ומתנות לכל המשפחה (המשקל , במטוס גובים הרבה כסף על משקל עודף ) הבעיה היחידה היא נושא הזמן הגעה עם מכונית ,לפחות לי לוקחת 5 ימים ואילו בטיסה רק יום (הזמן הוא הזמן הכללי מרגע יציאת הבית בחול ועד ההגעה לבית בארץ )
 

judyr

New member
יוס...

חברת "מנו ספנות" בחיפה ברח´ העצמאות וחברת "כספי" גם באותו האזור תנסה אותן
 

anatlea

New member
מאיפה אתה יוצא?

איפה אתה גר, ולמה זה "משתלם" יותר?
 

PITBULL

New member
לגודי ולאנטליה

גודי באמת נראה לך שלא בררתי הרי כמעט כל שנה אני עושה את המסלול אין אפשרות יותר השנה אין הפלגות מיוון עם המכונית ! אנטליה אני מאיטליה וזה הרבה יותר משתלם בגלל נושא המשקל שכאשר מגיעים עם רכב אפשר להביא הרבה יותר מאשר 20 קילו עלובים שמרשים במטוס ושמעל זה צריך לשלם אם אני לא טועה 7 דולר לקילו
 

judyr

New member
יוס...

שאלת. עניתי. זה מה שיש לי לומר לך ביררת או לא.... ממש לא משנה לי...
 
למעלה