דרושה ידידה....

  • פותח הנושא rel1
  • פורסם בתאריך

rel1

New member
דרושה ידידה....

אז ככה, הידידה הכי טובה שלי חזרה לה לאנגליה והשאירה אותי פה.ואני מחפש לה מחליפה. הדרישות לא גבוהות, את צריכה להיות מוזרה מצחיקה רצוי קצת מתוסבכת לא עסוקה במיוחד,אוהבת את הלילה אוהבת לטייל ,לדבר שטוית ללכת לים,לקניות והכי חשוב לא לשים לק בציפורניים של הרגליים.
 

brasil

New member
come to brasil

rell, if you really want a friend come over here to brasil and quickly we will find for you!
 

tiger rrr

New member
יאאאא אני מוזרה..

זה מה שאור הירח אמרה לי..
 
למעלה