דרושה המלצה למדפיים-שולחניים למחשב

jalon

New member
דרושה המלצה למדפיים-שולחניים למחשב

שלום לכולם. במסגרת תשוקה עזה לשדרג משמעותית את איכות ההאזנה למוסיקה במחשב, החלטתי לחבר אליו רסיבר סנסואי עתיק שיש לי בבית ועומד ללא שימוש, ואליו לחבר רמקולים "מדפיים" שיונחו על השולחן מצדי המסך. אני זקוק להמלצות לרמקולים העונים על הקריטריונים הבאים, בסדר חשיבות יורד: רמקולים פאסיביים "רגילים" - לא חלק מסט של רמקולים למחשב. ממוגנים מגנטית. באסים טובים (הכל יחסי בחיים) קטנים יחסית. חשבתי לקנות, אך טרם שמעתי, את אחד הדגמים המיועדים לשמש כרמקולים אחוריים במערכת קולנוע ביתי. משהו כמו TANNOY MX-R, או MISSION M70. אין לי מושג אם הם ממוגנים מגנטית, וזה קריטי. תודה למייעצים.
 

דרור א

New member
עם רמקולים מדפים...

קשה לי להאמין שתוכל לקבל חווית "באסים טובים" (אני מדבר על חזקים ולא בהכרך מדויקים) שחשובים כול כך לחווית "הפאנץ" במשחקים. המלצתי כתמיד (שלא לדבר על בעיית החוטים/חשמל/מקום שתהיה לך בקונפגורציה של רסיבר + רמקולים מדפיים על השולחן) לקנות את ה ATP 3 של אלטקלנסיג ולסגור ענין. אבל אם אתה בכול זאת מתעקש אז לידעתך , לפי מיטב הבנתי (לפחות לגבי הטאנוי) הרמקולים הללו אינם מוגנים ממיגנוט , מה שאומר שתצטרך להרחיק אותם לפחות 60 ס"מ מהמסך/המארז). דרור.
 

B a r O r

New member
Kef Q1

לא מזמן שמעתי רמקולים אלו ולמיטב זכרוני היו להם באסים בהחלט הגונים ולפי דעתי הם מוגנים ממיגנוט (תבדוק באתר שלהם). אולם חסרון משמעותי הוא שהם יקרים. בכל מקרה בהצלחה.
 

knappertsbusch

New member
סדרת ה-Mission מוגנת ממיגנוט

אין איתם שום בעיה גם אם תשים על המסך. ל-m71 באסים טובים, במסגרת המגבלה של ישיבה כל כך קרוב לרמקול. נסה אולי לבדוק מחירים של רמקולי monitor אולפניים, הבנויים לשמיעה מקרוב (tannoy reveal, מישהו מכיר?)
 

aharon b

New member
מכיר מכיר

ה reveal רמקול מדהים - ולא רק לשמיעה מקרוב . רק איפה יש למצוא אותו בארץ במחיר טוב ?
 

SoundmUn

New member
בעייתי אקוסטית לשים רמקולים מדפיים

צמודים וקרובים אלייך. לצורך זה יש רמקולים near fields אבל מן הסתם זה לא מה שאתה מחפש.
 
למעלה