דרושה : המלצה לדיסק.

הנסיך.

New member
דרושה : המלצה לדיסק.

-בביקור אצל שי יצא לי להקשיב למעט מוסיקה קלאסית ולאיזו זמרת שדי הרשימה אותי... בקיצור, אני מחפש המלצות ל: -דיסק אופרה אחד, מוקלט איכותי וקל לעיכול. -דיסק קלאסי אחד, גם הוא, מוקלט היטב וקל לעיכול. וזהו. אני מניח שפה יהיו מי שיוכלו לעזור לי תודה מראש רון.
 

gizmon

New member
המלצות...

1. אופרה - CECILIA BARTOLI, דיסק בשם THE ART OF CECILIA BARTOLI, חברת DECCA, או דיסק של ANGELA GHEORGHIU, דיסק בשם CASTA DIVA מבית EMI 2. קלאסי - תתחיל מ VIVALDI, דיסק מבית NAIVE בביצוע CONCERTO ITALIANO, ארבע עונות (FOUR SEASONS או באיטלקית - LE QUATTRO STAGIONI), או אותה יצירה בביצוע של פרלמן בהקלטה של DG - DEUTSCHE GRAMMOPHON. תהנה!
 
למעלה