דרופשיפינג

Ronlevy3

New member
דרופשיפינג

שלום אני מוכר חדש באיביי , מכרתי כ 10 מוצרים אך לאחר כחודש נחסם לי החשבון, קשה לי להגיד למה כי אני בעצמי לא יודע , הייתי רוצה לדעת אם יש פה מוכרים שמוכרים כבר בשיטת ה"דרופשיפינג" ומוכנים לתת הדרכה/טיפים איך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר והבטוחה ביותר למוכר מתחיל ( בתשלום ) .
כל אחד יכול לעזור לי בשיתוף של קבוצת פייסבוק /מדריך נחמד שצפה בו וכו' .
תודה רבה !
 

Amiram_e

New member
תשובות

קודם כל, אתה מספר שאתה מוכר חדש. עם ההגבלה הראשונית של עשרה מוצרים, או 500 דולאר.
האם ניסית למכור מיידית "להפציץ" ולמכור מוצר יקר, נגיד בכמה מאות דולארים?זה מעורר את חשד איביי שיש פה עקיצה.
או שניסית למכור מוצרים שמוגנים בזכויות יוצרים, או קטגוריה שאסורה על חשבוונת מתחילים.
נא תן יותר פרטים.
בנוגע לדרופ שפינג. זה ממש לא מומלץ לבעלי חשבון מתיחל,בטח שלא אחרי שכבר חסמו ללך את החשובון.
אתה בכוח רוצה שיחסמו לך אותו עוד פעם ואולי גם יסגרו לצמיתות?
תחפש מוצרים זולים, לאט לאט תבנה את החשבון, תצבור פידביקם.
דרופ שיפינג זה ממש לא בכיוון שלך עדיין.
 

panayotiss

New member
מי הדריך אותך להתחיל מכירה באיביי בשיטת דרופ?

אם היית שואל פה בפורום, חד משמעי הייתי מייעץ לך לא להתחיל קריירה באיביי עם שיטת דרופ.
&nbsp
זה אחד האיסורים הנפוצים.
באיזה עלויות מכרת?
תוך כמה זמן?
&nbsp
שתבין, זה לא בנאדם סגר לך את החשבון.
אתה פשוט עשית פעולה שמוגדרת אצל הרובוט של איביי כעילה להשעיית חשבון.
אין דרך אחורה אגב.
&nbsp
&nbsp
 

Ronlevy3

New member
הסבר

אוקי אז ככה , לא נכנסתי לקטגוריה שאני לא שייך אלייה או מכרתי מוצרים יקרים מידי . המוצר שמכרתי היה משחיז סכינים בסך של 11.99$ עם רווח שלי של 6$ הלך לי טוב עשיתי דרופ מאליאקספרס לא עשיתי משהו חריג , ביקשתי אישור לתמונות שהשתמשתי בהם , עשיתי בעצמי את הכותרת בכדי לא להיות כמו מישהו אחר .. עשיתי קמפיין ממומן בפייסבוק למוצר ( לא חושב שיש קשר ) עניתי לכל קונה ששאל שאלה , ובקיצור הייתי מאוד מסודר אך למרות הכל נחסם לי החשבון .
אם יש משהו שאתם מכירים ואני שחכתי/לא ידעתי אשמח אם תשתפו אותי בדברים שיכלו לחסום לי את החשבון , תודה רבה !
 

Amiram_e

New member
האם לקוחות התלוננו שמשלוחים מגיעים באיחור?

לא זכור לי שאלי אקספרס זו פלטפורמה שמטיבה עם הלקוחות מבחינת זמני משלוח.
אולי הגדרת משלוח סטנדרטי עד 10 ימים ולא עמדת בזמנים?
האם ירד לך ניקוד בחשבון ל BELOW STANDARD?
האם הצעת למכירה סכין שהתיימר להיות מותג מקורי והוא היה מזוייף?
 

Ronlevy3

New member
המוצר

המוצר לא היה "ברנד" הוא היה ללא שם מותג פשוט היה נראה טוב , לא קיבלתי פידבקים רעים ( לפחות לא שאני יודע) , אבל כרגע אין לי מה לעשות עם זה : (
ובגלל זה שאלתי אם יש מישהו שיודע איך לעבוד בצורת דרופשיפינג בצורה הטובה ביותר בכדי שכאלה דברים לא יוכלו לקראת .
אמירם אתה עוסק בסביבת הדרופ ?
 

Amiram_e

New member
בין השאר כן אבל מאמזון

הלקוחות מקבלים את המוצר תוך יומיים ולא תוך חודשיים.
אני אוגר פידבקים בכמויות כי הלקוחות מופתעים שהמוצר מגיע אליהם תוך יומיים עד הבית עם שליח.
 

Ronlevy3

New member
שאלה

אשמח אם תענה לי על כמה שאלות שקפצו לי :
האם הלקוחות שלך לא מרגישים "מרומים" בגלל הקרטון של אמאזון .
איך התחלת למכור באיביי ( אני מבין שלא ע"י דרופ) .
ואחרי כמה זמן של מכירות שאתה ביצעת את השילוח והמלאי היה שלך , התחלת למכור בשיטת דרופ .
שאלה אחרונה האם אתה משתמש בפרסום חוץ ( הכוונה פרסומים ממומנים ) .
תודה על הזמן שלך לא מובן מאליו בכלל !
 

Amiram_e

New member
תשובות

1. האם הלקוחות מרגישים מרומים?
לא קבלתי שום תלונה. אמזון זה לא רק מרקט פלייס אלא גם service provider.
אלפי מוכרים מעל העולם מייביאים מוצרים מסין ומקומות אחרים ומקבלים שירותי אחסון ושילוח מאמזון.
לקוחות שקונים מוצרים מקבלים אותם עם אריזות של אמזון. אין עם זה בעיה.
2. התחלתי למכור דברים המבית. אחרי זה התקדמתי לספקים פרטיים ואחרי זה גם לדרופ מאמזון.
3. לא משתמש
 
למעלה