דקות לפני ההחלטה הסופית -הגדלת חזה

  • פותח הנושא salo
  • פורסם בתאריך

salo

New member
דקות לפני ההחלטה הסופית -הגדלת חזה

כדי להגיע להחלטה הסופית אשמח אם תוכלו לענות לי על השאלות שמאוד מטרידות אותי לגבי ההשלכות של הגדלת חזה האם אפשר להניק לאחר ההגלדה מה ההשלכות הרפואיות בעצם האם זה משפיע על הופעת סרטן ולבסוף , יש לי אפשרות לעשות את הניתוח בארץ או בארה"ב , מה עלות ממוצעת של הגדלה, בארה"ב העלות היא 4000$ תודה רבה רבה
 
הגדלת חזה

סאלו היקרה ככלל, ניתן להניק בנוכחות סיליקון, אבל חשוב לציין בפני הרופא המנתח שאת מעוניינת לשמור על הזכות להניק בעתיד. לא בוכח קשר בין השתלים להיווצרות סרטן, במיוחד לאעם שתלי הג'ל של היום, שפותחו במיוחד לאחר מקרים של נזילות סיליקון בעבר. נדמה לי שאם התקציב שלך הוא 4000$, תוכלי לבחור אם לעשות את הניתוח בארץ או בחו"ל. יחד עם זאת, כנראה שגם בחו"ל תמצאי יקרים יותר וזולים יותר. המחיר, לטעמנו, צריך להיות השיקול האחרון. בחרי במקום האיכותי ביותר, וזה שתרגישי בו הכי בנוח. לא מדובר בעוד חולצה או מכנסיים ואנחנו מאמינים שאיכות עולה כסף. לשיקולך. בהצלחה!
 

salo

New member
כמובן שהעלות הוא השיקול האחרון

ולאחר מחקר שערכתי כאן השתלים הם מי מלח ולא ג'ל כמו שנהוג אצלכם , אני מצעטרת שאני מציקה אבל רציתי להבין מה ההבדל בינהם ואם כמו שאני חושבת הם אכן נוטים להדליף עם הזמן למה משתמשים בהם בכלל?
 
הגדלת חזה

היי סאלו שתלי מי מלח הם פתרון שניתן לאחר שבשנות ה-90 היו בעיות דליפה של שתלי סיליקון והשימוש בסיליקון נאסר. מאז כבר הומצאו שתלי הסיליקון קוהסיב ג'ל, המתקדמים הרבה יותר, שייחודם בכך שגם אם תחצי אותם לשניים כל אחד מהחצאים יישאר בשלמותו. בחלק מהמדינות עדיין משתמשים במי מלח ובחלק אחר כבר עברו לשתלי הג'ל. על השאלה למה משתמשים בהם באופן כללי לא נוכל לענות לך, אלא מי שמשתמש בהם.
 

מיבת

New member
www.implantinfo.com

כנסי לתמונות בגלריה . סיפורי הצלחה סיפורי כשלון וכן למומחי פרופורציה אתר מענין שמצאתי..מקווה שיענין גם אתכם. אגב הגדלה בגרמניה עולה כ 6000 יורו.... עדיף בארץ במחיר נורמאלי יותר וצוות שיסביר לך בעברית את התהליך וכו'.
 
למעלה