דף קשר!!!
אני יכול להגיד שזה כי הפורום מראה סימנים של כניסה לתרדמת חורף (או תרדמת מנילה
), כי יהיה נחמד שאנשים ידברו אחד עם השני מחוץ לגבולות הפורום ואני יכול להגיד שזה סתם כי זה נחמד, אבל בתכלס השעה 1 בלילה, תוכניות כבר לא יהיו לי, אף אחד מעניין לא מחובר ומשעמם לי! אז מי שבא לו שישרשר מסנג'ר\אייסיקיו\אי-מייל\חשבון בנק בציריך אז אני: ICQ: 173355440 מסנג'ר: [email protected] ומהר, כי אני ככה קרוב ללשכב במיטה ולבהות בתקרה עד שהעיניים ייעצמו מעצמן תוך כמה שעות.
אני יכול להגיד שזה כי הפורום מראה סימנים של כניסה לתרדמת חורף (או תרדמת מנילה