דף נחיתה

דף נחיתה ממיר​






מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה זה דף אינטרנט שיווקי שמצורף לזה תמונה עם טקסט מכירתי או יכולת לקבלת לידים שאליו מגיעים הלקוחות לאחר שלחצו על המודעה כדי לקבל פרטים. בדף נחיתה ניתן גם לפנות לסוגים שונים של קהלים ולמקד את המודעה ולפנות בצורה ממוקדת לקהל היעד ויכולת לבצע מרה.

למי מתאים דף נחיתה?

דף נחיתה מתאים לכל בעל עסק או חברה שמעוניין לייצר לקוחות חדשים באמצאות הדיגיטל. הדף נחיתה צריך להיות מסקרן ומעניין כך שיגרום לגולש להשאיר פרטים או לבצע רכישה

יתרונות של דף נחיתה לעומת אתר

יש כמה סיבות

  • תקציב – לעיתים יש בעיה של תקציב כדי לבנות אתר והאופציה הרלוונטית היא דף נחיתה בעלות נמוכה יותר
  • יש לכם אתר אבל לא ממירה בצורה טובה – אם אחוז ההמרה באתר נמוך אז יש פתרון והיא לבנות דף נחיתה ומשם וניתן לקבל יותר פניות ליצירת קשר.
  • אחוז המרה – דף נחיתה ברוב המקרים עובד באחוז המרה גבוה יותר מאתר והסיבה לכך שבדף הפנייה היא לקהל יעד ממוקד מאוד ואין בדף הנחיתה הסחות דעת שיגרמו ללקוח לצאת מאתר בלי להשאיר פרטים
  • זמן – לאתר לוקח יותר זמן יחסית לבנות לעומת דף נחיתה שניתן לבנות אותה תוך שבוע ימים ולצאת קמפיין פרסומי ולהשיג פניות
מי מומלץ שיבנה את הדף נחיתה לעסק?

כמובן שעדיף לתת לחברה בעלת ניסיון רב באפיון ועיצוב אתרים. המחירים של דפי נחיתה לא גבוהים במיוחד והתמורה מחברה מקצועית שווה את זה.

מהם יתרונות של דפי הנחיתה שלנו?

נפגשים אצלנו במשרד ולפני הפגישה אנחנו שולחים לכם שאלון קצר כדי להבין ולהכיר אתכם ואת העסק שלכם ואיפה ניתן לחזק ולתת דגשים לקהל היעד ולבנות את התוכן השיווק ובניית העיצוב של העסק שלכם כדי להביא לכם לקוחות משלמים.





התקשרו או השאירו פרטים ותקבלו מאיתנו שיחה ייעוץ מתנה​
 
למעלה