דעתכם על הנושא?
הכרתי בחור חמוד באתר הכרויות, דיברנו כמה פעמים בטלפון והחלטנו להיפגש, הבחור הציע שנלך למסעדה (קצת לא שיגרתי לדייט ראשון אבל בסדר שיהיה..)
הגיע לאסוף אותי, ויצאנו לדרך, התקשורת הייתה דיי טובה בדרך לשם ועושה רושם סה"כ של איש רציני ומעניין.
התיישבנו בשולחן, ועילעלנו
בתפריט
בעודי מסתכלת על סיווג "סלטים" הבחור פולט לעברי "וואו המחירים פה מאד יקרים" וממשיך לחפש מנה לשביעות רצונו.
באותו רגע שהוא אמר את זה אני חייבת להודות שזה הוריד לי ממנו ובגדול, ממש Turn-off רציני.. זה לא שבאתי בהרגשה של לאכול על חשבון הברון ולצאת נקייה (הוא בכל זאת לקח על עצמו לשלם את החשבון למרות שהצעתי להתחלק) אבל זה הרגיש כאילו הוא "מגביל אותי מראש" על מה להזמין וכבר הייתה לי תחושה של אי נעימות בכלל אם להזמין משהו.
האמת היה ערב סה"כ נחמד אך ה"יציאה" שלו אותתה לי שהבן אדם כנראה דיי קמצן ואם זה יוצא ממנו בדייט ראשון אז מה יהיה בהמשך?
חברה אמרה לי שאני רדודה וקטנונית אבל לי אישית זה הוריד ממנו עד רמה של לוותר על המשך הקשר.
מה אתם חושבים?
הכרתי בחור חמוד באתר הכרויות, דיברנו כמה פעמים בטלפון והחלטנו להיפגש, הבחור הציע שנלך למסעדה (קצת לא שיגרתי לדייט ראשון אבל בסדר שיהיה..)
הגיע לאסוף אותי, ויצאנו לדרך, התקשורת הייתה דיי טובה בדרך לשם ועושה רושם סה"כ של איש רציני ומעניין.
התיישבנו בשולחן, ועילעלנו
בעודי מסתכלת על סיווג "סלטים" הבחור פולט לעברי "וואו המחירים פה מאד יקרים" וממשיך לחפש מנה לשביעות רצונו.
באותו רגע שהוא אמר את זה אני חייבת להודות שזה הוריד לי ממנו ובגדול, ממש Turn-off רציני.. זה לא שבאתי בהרגשה של לאכול על חשבון הברון ולצאת נקייה (הוא בכל זאת לקח על עצמו לשלם את החשבון למרות שהצעתי להתחלק) אבל זה הרגיש כאילו הוא "מגביל אותי מראש" על מה להזמין וכבר הייתה לי תחושה של אי נעימות בכלל אם להזמין משהו.
האמת היה ערב סה"כ נחמד אך ה"יציאה" שלו אותתה לי שהבן אדם כנראה דיי קמצן ואם זה יוצא ממנו בדייט ראשון אז מה יהיה בהמשך?
חברה אמרה לי שאני רדודה וקטנונית אבל לי אישית זה הוריד ממנו עד רמה של לוותר על המשך הקשר.
מה אתם חושבים?