דעתי על נושא הדיאטות...

דעתי על נושא הדיאטות...

מזמינה אתכן ואתכם לקרוא את הרשומה האחרונה בבלוג שלי, על דיאטות ! קריאה מהנה! לקריאה לחצו כאן !
 

m0sh3

New member
מסכים ולא מסכים

באמת צריכים לאכול כדי לחיות ולא לחיות כדי לאכול , אבל בהחלט אפשר באירועים מסויימים להרשות לעצמנו יותר. לא צריכים "להרביץ" , אבל חריגה לא הרגה אף אחד. בכל זאת , חשוב גם להנות. אני לא מסכים עם האמירה שהקדמה לא הולכת יד ביד עם המגמות החברתיות האלה. האדם , בניגוד ליצורים אחרים , הוא יצור סוציאלי. לא כל המניעים שלנו הם ביולוגיים. אפשר לראות דברים מפליאים שעושים בשבטים אפריקנים למשל , שאנחנו נגדיר כפרמיטיבים. אז אצלינו גם יש מגמות כאלה , רק שאנו מחשיבים אותן ל"נאורות" ו"מתקדמות". סה"כ , יש המון מגמות חברתיות שהן טפשיות אם נבחן אותן באמת , אבל אלו הם בני האדם. ז"א , אותה היכולת של האדם שהביאה אותו אל הקדמה ואל הידע היא זו שגורמת למגמות החברתיות השונות ולהשפעה החזקה שלהם על האינדיבידואל. מעבר לכך , יש גם הגיון ביולוגי מסויים במגמות האלה , למרות שלפי דעתי גם הוא מושפע ממניעים סוציאליים.
 

m0sh3

New member
לא קראתי עדיין את הטיפים בסוף

אם יהיה לי זמן אני אעבור על זה.. גם על ההתחלה עברתי די ברפרוף.
 
כבר קראתי את ה"טיפים" האלה לא פעם

זה או מועתק כלשונו, או מועתק וערוך, אבל אין שם שום דבר חדש (וכמובן לא הכל "נכון") לדעתי, לא מצדיק התייחסות מיוחדת. בקשר לתחילת הפוסט - ממש ממש ממש, אבל ממש לא(!) משקף את הרוב.
 

pattos

New member
נתרן רק עושה אגירת נוזלים

כשעוברים מדיאטה דלה בנתרן לדיאטה עתירת נתרן. כל עוד אוכלים הרבה נתרן באופן קבוע (מה שאני עושה בדיאטה) אין אגירת נוזלים. המחקר הבא (1) גם טוען שדיאטה דלת נתרן עלולה לגרום לעליה של Gherlin אחרי הארוחה. 1: Dietary sodium restriction alters postprandial ghrelin: implications for race differences in obesity
 

m0sh3

New member
ghrelin הוא הורמון הגורם לרעב

למי שתהה
 

OoמיכלoO

New member
זה בטוח?

אז אם אני אוכלת הרבה מלח באופן קבוע זה לא עושה שום נזק?
 

pattos

New member
אם את רגישה לנתרן ויש לך בעיות

לחץ דם, זה עלול להווה בעיה.
 

Marble Arch

New member
נכון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

אני מקפידה תמיד לקנות רק מים דלי-נתרן! זה מזה חשוב לי.
 

m0sh3

New member
לא מדברים פה על הרבה נתרן

מדברים על צריכה בינונית מול נמוכה.
 

pattos

New member
אני לא אמרתי שהמחקר עסק בצריכה גבוה

אמרתי שאם אנחנו לוקחים הרבה נתרן באופן קבוע, אין ספיחת נוזלים כי הגוף מתרגל. הספיחה מתרחשת רק בזמן שמעלים את הנתרן. המחקר עסק בכמות בינונית ונמוכה, מסכים. אבל לא אמרתי שום דבר על צריכה גבוהה של נתרן בהקשר למחקר.
 

m0sh3

New member
זה מה שמשתמע מההודעה

חכמים , הזהרו בדבריכם.. בכל אופן , צריכה גבוהה אינה מומלצת , גם אם ספיחת נוזלים נפסקת בצריכה רצופה.
 

רון ו

New member
בכל דרגת השמנה התמונה משתנה

2 מצוין לגבי 3 +4 הוכח כלא מחויב. ל 9 הייתי מוסיף לערוך בדיקות. לרוב לא די להקשיב לגוף, כי יש בינינו כאלו עם נטיה להשמנה. בממוצע, הנטיה הטבעית היא להתמלא ולאגור שומן וזו עולה עם הגיל. שגוי לדעתי לערוך אבחנה חותכת בין רעב רגשי לביולוגי, ביסוד כל אכילה יש מקום בבטן... לא כל השמנה תלויה רק בהכנסה קלורית חלק ניכר נובע ממאזן הוצאה זעום, דהיינו חוסר פעילות. הנטיה לחזור למשקל הגבוה מקשה על תהליך השמירה בהתאם לפער שנוצר. בתוכנית מדעית על בעית ההשמנה סיכמו שסביר שלא יגיעו לפתרון בעית ההשמנה בעתיד הנראה, כי היא מורכבת יותר מתחושת מלאות או מצב הורמונלי, גרלין לפטין אינסולין, או התחכמות של פסיכולוג. המוטו שלי הוא הכרה בגלי רעב שנוצרים בירידה ואחריה וקיזוז מדימוי האוכל כגורם מהנה.
 
למעלה