שמילמיל מששלק בדואי
New member
דעתי להיום
בטיס מנצחת - הסטטיסטיקה נגדה בבית,וזאת הסיבה בדיוק שהיא תנצח.כי הגיע זמן,יהיה משחק משוחרר ורב שערים. סנטנדר מנצחת - לדעתי אלבסטה נכנסים פה לאיזה רצף הפסדים קטן,היום יהיה המשך בסדרה. בשיקטאש מנצחת- השלישית מארחת הראשונה.לדעתי האטרף באיצטדיון יחד עם הרצון לסגור את הפער שהוא 5 נק' בלבד יביא ניצחון ביתי. אודינזה - מילאן: משחק תיקו קלאסי.מילאן לא בשיאם,המשחק ייגמר סולידי בתיקו,מתאים נראה לי למילאן. סרגוסה-סביליה : גם נראה תיקו קלאסי,שוויון כוחות בין קבוצות שנראות באותה הרמה.
בטיס מנצחת - הסטטיסטיקה נגדה בבית,וזאת הסיבה בדיוק שהיא תנצח.כי הגיע זמן,יהיה משחק משוחרר ורב שערים. סנטנדר מנצחת - לדעתי אלבסטה נכנסים פה לאיזה רצף הפסדים קטן,היום יהיה המשך בסדרה. בשיקטאש מנצחת- השלישית מארחת הראשונה.לדעתי האטרף באיצטדיון יחד עם הרצון לסגור את הפער שהוא 5 נק' בלבד יביא ניצחון ביתי. אודינזה - מילאן: משחק תיקו קלאסי.מילאן לא בשיאם,המשחק ייגמר סולידי בתיקו,מתאים נראה לי למילאן. סרגוסה-סביליה : גם נראה תיקו קלאסי,שוויון כוחות בין קבוצות שנראות באותה הרמה.