דעתי להיום

דעתי להיום

בטיס מנצחת - הסטטיסטיקה נגדה בבית,וזאת הסיבה בדיוק שהיא תנצח.כי הגיע זמן,יהיה משחק משוחרר ורב שערים. סנטנדר מנצחת - לדעתי אלבסטה נכנסים פה לאיזה רצף הפסדים קטן,היום יהיה המשך בסדרה. בשיקטאש מנצחת- השלישית מארחת הראשונה.לדעתי האטרף באיצטדיון יחד עם הרצון לסגור את הפער שהוא 5 נק' בלבד יביא ניצחון ביתי. אודינזה - מילאן: משחק תיקו קלאסי.מילאן לא בשיאם,המשחק ייגמר סולידי בתיקו,מתאים נראה לי למילאן. סרגוסה-סביליה : גם נראה תיקו קלאסי,שוויון כוחות בין קבוצות שנראות באותה הרמה.
 

romantikk

New member
חושב בדיוק כמוך ומוסיף..כנסו..

ולנסיה תיקו... ניוקאסל תיקו עם חיזוק לניצחון של ניוקאסל.. בארסה תיקו ורדר תיקו.
 
למעלה