דעתי, אתם מוזמנים להגיב

alonback

New member
דעתי, אתם מוזמנים להגיב

אני חייב לציין שלצערי הסדרה כבר לא עושה לי את זה, זה לא שהיא פחות טובה העונה מעונות קודמות זה פשוט שבמידה מסויימת היא נמאסה, היא לא מחדשת כלום, היא תקועה על פורמט שנשאר קבוע כבר 4 עונות ובעוד בעונות הראשונות זה היה משהו חדש ומלהיב שהיה כיף לראות עכשיו זה הגיע למצב של "תעשו משהו חדש" כי זה מתחיל לשעמם. אומנם עדיין יש קטעים טובים ומשעשעים אבל זה נראה כאילו כל פרק נכתב בעזרת שבלונה קבועה וכל מה שהכותבים עושים זה: "הכנס בדיחה כאן", "הכנס יציאה של שון כאן", הכנס שם מצחיק לגאס כאן". הפורמט הזה של חזרות על אותו דבר כל שבוע אולי עובד לתוכניות כמו "הרצועה" או "לילה בכיף" אבל לא לסדרה עלילתית כמו PSYCH. אני אומנם אמשיך לראות את הסדרה (לעיתים מאוד רחוקות אני מפסיק לראות סדרה באמצע) אבל רציתי להעלות את דעתי בתקווה שתגידו לי למה אני טועה.
 

riktal

New member
אתה זכאי לדעה שלך - אבל

אתחיל בזה שאשאל אם אתה רואה את העונה הרביעית? אני לא סתם שואלת את זה כי לדעתי זאת העונה הכי טובה שלהם עד היום ואי אפשר להשוות את העונות הקודמות...אולי בעצם רק את השלישית לעונה הרביעית. אישית אני מרגישה שהם רק משתבחים עם כל פרק. כל פרק הוא משהו חדש והם ממש לא חוזרים על עצמם, לדעתי. באחד הראיונות שנתן ג'יימס לאחרונה הוא נשאל על ההבדל בין רשת גדולה לבין כבלים והוא אמר שאם הם היו ברשת אחרת הם היו מבוטלים אחרי העונה הראשונה ואני מסכימה איתו לחלוטין. העונה הראשונה היא העונה הכי פחות אהובה עלי. היא העונה הכי פחות טובה שלהם (תודה לאל שהתחלתי לצפות בסדרה מהעונה השניה, כי לא לגמרי בטוח שאם הייתי מתחילה מההתחלה - למרות שהפיילוט והפרק תחרות איות הם נהדרים בעיני - הייתי נשארת איתם עד היום). אני יכולה להגיד רק שבכל אופן לגבי - הטירוף אחרי הסדרה התפתח בעונה השלישית. אז התחלתי ממש להיות משוגעת על הסדרה והעונה הרביעית רק חיזקה אצלי את זה. היא העונה הכי טובה שלהם עד עכשיו (שוב, לדעתי) והעונה החמישית עוד לפנינו. אני חושבת שהם מנסים כל הזמן דברים חדשים ומתפתחים כל הזמן. אני לא חושבת שכל סידרה היתה יכולה לעשות פרקים כמו הפרק עם סינה, או הפרק של ג'ולייט, או הפרק של אתמול, מוות באויר, או הפרק הכי אהוב עלי בסדרה - נורה בחשיכה, בצורה מרתקת שכזאת. הפרק של סיום העונה עוד לפנינו (ב-10/3/10) וג'יימס אמר שהם עשו שם משהו שלא נעשה עדיין בטלויזיה ואני לא יכולה כבר לחכות עד שאראה אותו (בפורום הרישמי זה כמעט כמו עם נורה בחשיכה, שממש ספרנו את הדקות עד השידור שלו). שוב - זאת הדעה שלך ואתה זכאי לה לחלוטין - אבל אני חושבת שהם הדבר הכי נפלא שקרה בטלויזיה בשנים האחרונות ואני לא חושבת שהם יוכלו לעשות משהו שישנה את דעתי (בכל אופן הם הבטיחו שאם הם אי פעם ירגישו שזה הסוף - הם יגמרו בצורה גדולה וחד משמעית).
 

alonback

New member
כן, אני רואה את הרביעית

ואני חייב להגיד שאני לא רואה הבדל בינה לבין העונות האחרונות. הבעיה שלי היא שהסדרה הגיעה למצב בו אני מרגיש שאני יכול להגיד לך מה יקרה בכל דקה בפרק, זה מרגיש כאילו יש להם לו"ז לפרק בו כתוב: עד דקה 5 יציאה מוזרה של שון, עד דקה 10 זלזול של לאסי, עד דקה 15 מתח מיני עם ג'ולייט, עד דקה 20 שם הזוי לגאס. אין חידוש, אין הפתעה, יכולת לקחת את כל הפרקים של כל העונות לערבב אותם ולא היית רואה כל הבדל.
 

riktal

New member
איך אתה לא רואה הבדל בין העונות? ../images/Emo58.gif

העונה הרביעית היא העונה הכי טובה. הפרקים בה מרתקים ומצחיקים ומדהימים אחד אחרי השני! פרק כמו נורה בחשיכהExtradition British Columbia, , HIGH NOON-ISH, Bollywood Homicide - אני יכולה לרשום פה את כל הפרקים של העונה, אבל בחייך - אתה רוצה להגיד לי שאלה לא פרקים מדהימים?! שאתה לא רואה בהם חידוש. שפרק כמו Bollywood Homicide הוא כמו פרקים אחרים? ש-High Top Fade Out נראה כבר בעבר? ואני לא אתחיל עם נורה בחשיכה כי לא נצא מזה... בכל פרק הם מתחדשים. נכון, אני מודה, לא כל הפרקים של העונה היו מדהימים, אבל 95%...אפילו 98% הם פרקים מרתקים ומצחיקים וחדשים. הם מתחדשים בכל פרק והסיבה לכך היא שהם כל הזמן בודקים אותנו - המעריצים שנמצאים בפורום הרישמי - ורואים מה אנחנו רוצים, מה מעניין אותנו והפרקים הם בהתאם. נורה בחשיכה הוא תוצאה של זה - הם ראו את התגובות לערב עם מר יאנג והבינו שהם יכולים ללכת הרבה יותר רחוק ואנחנו נאהב את זה ונעריך את זה מאוד. שוב - זאת דעתך וזה בסדר - אבל אני יודעת מה זה סדרה שמאבדת מעצמה בכל עונה (ראיתי לא מעט סדרות כאלה שלאט לאט איבדו את זה והפכו לעונש יותר מהנה) אבל (תודה לאל) ל-PSYCH זה עוד לא קרה. אולי זה יקרה בעתיד (מאוד מקווה שלא), אבל עוד לא הגעתי למצב שנמאס לי מהם. אני מחכה כל שבוע שיגיע כבר יום חמישי כדי שאולי לראות את הפרק והאנשים בבית שלי יעידו מה קורה אם אין לי אינטרנט ביום חמישי - זה ממש, אבל ממש לא מחזה יפה.
.
 

alonback

New member
הקטע הוא....

שאני לא טוען שהסדרה נהיית פחות טובה מעונה לעונה. אני טוען שכל פרק בסדרה הזאת דומה/זהה לאחר ובעוד בעונות 1-2 הסדרה הזאת הייתה חידוש ומשהו רענן על מסך הטלוויזיה, היא עכשיו במצב של קפאון. זה מגיע למצב שבזמן שאני רואה את הפרק השבועי אני גולש באינטרנט, משחק סוליטר וכו'. כי כמה אפשר לצחוק מעוד שם מגוחך לגאס, מעוד יציאה מוזרה של שון, מעוד אמירה מוזרה של לסיטר? הסדרה הזאת היא בסופו של דבר סדרת קומדיה וסוג הקומדיה הזאת של לחזור על משהו עד שיהיה מצחיק (סטייל ארץ נהדרת) לא מתאים לסדרה עלילתית ונמאס אחרי כמה זמן (אפילו בארץ נהדרת מחליפים דמויות כל עונה)
 

riktal

New member
אני עושה את זה עם סדרות אחרות

גולשת באינטרנט ומשחקת במחשב וכדומה, אבל לא עם PSYCH. בהתחלה הם היו חדשים ולקח להם זמן להתאפס על עצמם ולהגיע לאן שהם הגיעו. הפורמט שלהם הוא קבוע, זה נכון ויש גם משהו בזה שפרקים שהולכים למקומות אחרים (שוב, כמו נורה בחשיכה) הם יותר טובים מאחרים (לדעתי), אבל לכל סדרה יש את הפורמט שלה. כשסדרה משתנה בקיצוניות (ראה מקרה - לויס וקלארק) זה מפיל אותה ואני ממש, אבל ממש לא רוצה שזה יקרה אי פעם ל-PSYCH. אני עדיין צוחקת מהבדיחות של שון ומהשטויות שלו ושל גאס. אני גם חושבת שהם כן השתנו - אם בעבר לסיטר כל הזמן רצה להרוג את שון, בפרקים האחרונים הוא התחיל לקבל את קיומו, אפשר להגיד ואפילו לדאוג לא לא פעם. ראינו איך הוא הפך עולמות כדי למצוא אותו ביחד עם הנרי. אני כן חושבת שהדמויות משתנות ומתבגרות יותר, אבל אף פעם לא בצורה קיצונית כי זה יפיל אותם! הם הסדרה מספר אחד ברשת היום (USA NETWORK) ולא רק בגלל שמונק נגמר, אלא בגלל שהם טובים. הרייטינג שלהם עולה כל הזמן, אבל בפרקים פחות טובים זה מתבטא ברייטינג פחות טוב (לדוגמא הרייטינג של Thrill Seekers and Hell Raisers לא היה מזהיר כי הפרק לא היה משהו. אני מקווה שאף פעם לא יגיע היום שאני ארגיש ככה בקשר ל-PSYCH - שנמאס לי מהם, שהם חוזרים על עצמם וכדומה. אני מרגישה שהם רק משתבחים עם כל פרק ואני לא מכירה הרבה סדרות שיש להם את זה. לא הייתי רוצה שהפורמט שלהם ישתנה אף פעם כי הוא טוב ומצחיק. אולי הבעיה העיקרית היא שיש סדרות שמנסות לחקות אותם (מישהו אמר המנטליסט
) וזה גורם לך להסתכל עליהם בצורה אחרת.
 

alonback

New member
בקשר לMENTALIST

אני ממש לא חושב שזה ניסיון חיקוי וחוץ מהקטע של ה PSYCHIC אין הרבה דמיון ביניהם. PSYCH זאת סדרה קומית מובהקת בעוד THE MENTALIST זאת סדרת דרמה/פעולה. מה גם שההסתכלות על כל הקטע של ה PSYCHIC שונה לגמרי בין הסדרות.
 

riktal

New member
כן, ברור

אלה שתי סדרות שונות לגמרי. המטליסט הולך לכיוון הדרמה פעולה, כמו כל סדרות המשטרה ו-PSYCH היו ונשארו קומדיית פעולה. הכוונה שלי היתה שמנטליסט גנבו את הרעיון המקורי, אבל הם לקחו את זה למקום אחר. גם ג'יימס אמר את זה בראיון שהיה לו. אלה שתי סדרות שונות, אבל המקור, הבסיס שלהם דומה ויש לא מעט פרקים שהם חיקוי של מה שעשו כבר ב-PSYCH, בעיקר בעונה השניה. החבר'ה בפורום הרישמי כל הזמן מדברים על פרקים דומים ומראים פרומואים לפרקים שהרעיון שבהם היה כבר בפרקים ישנים של PSYCH כמו פרק שמתרחש במסיבת איחוד של בית ספר (לפי הפרומו הוא מאוד מאוד דומה לפרק השני של העונה השלישית של PSYCH). אבל שוב - המטליסט הלך לכיוון אחר לגמרי.
 

Nich92

New member
ממממ....

אני חושבת שזה עניין אישי. נגיד אני אישית מאוד אוהבת קומדיות ובטח ובטח כשהן משולבות עם פעולה אז מבחינתי התוכנית מצוינת. השאלה היא איזה סוג של תוכניות אתה אוהב. מה שאני כן חייבת להסכים עם riktal זה שהתכנים , העלילה, בכל פרק משתנה ויש התפתחות עלילתית - אומנם מזערית אבל היא קיימת. אפשר לראות הבדל עצום בין הפרקים של העונה הראשונה לפרקים של עכשיו. קח לדוגמא את הפרק הראשון (או כל פרק אחר) בעונה הראשונה ותראה אותו ואח"כ תראה את הפרק "שון נורה בחשיכה" של העונה הרביעית או אם אתה לא רוצה לקלקל לעצמך את הפרק "ערב עם מר יאנג" בעונה השלישית ותשווה בינהם , אתה יכול לראות הבדל עצום בינהן ולדעתי יש שיפור מטורף בתוכן של הפרק. נכון שהפרק "נורה בחשכה" אומנם היה מיוחד אבל רוב הפרקים בעונה הרביעית נוטים להיות מיוחדים אז זה לא יהיה כ"כ שונה ויוכל לייצג את כלל הפרקים.
 

riktal

New member
בדיוק!!! תודה על התמיכה!!! ../images/Emo140.gif

זה מה שאני אומרת - הם משתנים כל הזמן, מתפתחים וגדלים מפרק לפרק. כמי שראתה לא מזמן את הפיילוט ואת תחרות האיות (שאלה שני פרקים שאני מאוד אוהבת מהעונה הראשונה) וכמי שרואה את העונה הרביעית - זאת לא אותה סידרה! הם שינו, גדלו, השתפרו מאוד מאז ההתחלה. נכון שאת נורה בחשיכה אי אפשר להשוות לאף פרק שלהם כי הוא יחיד ומיוחד במינו (והכי טוב של הסדרה, לדעתי) ואולי בקרוב יהיה לו מתחרה כשנגיע לפרק האחרון של העונה, מר יאנג מציג, אבל אי אפשר להגיד שהם איבדו את זה. אם כבר - הם רק משתבחים עם כל פרק ואני רואה גם את התגובות של חברי בפורום הרישמי - כשיש פרק שהוא לא משהו - אנחנו מגיבים בהתאם, אבל כמעט שלא היו פרקים כאלה בעונה הרביעית!
 
למעלה