דני אבדיה

OrEl74

Well-known member
מנהל
דני אבדיה

שיחק אותה הבחור!
לא מקבל דקות משחק במכבי ומגיע למחנה הצעירים באולסטאר ונותן הצגות מרשימות שמזכות אותו בתואר ה MVP של הטורניר.
בארה"ב כבר מדברים עליו כטופ 5 בדראפט 2020.
השאלה אם הוא ימשיך לחמם את הספסל גם בעינה הבאה אם עדיין ייזכרו אותו בדראפט עד אז.

מה אתם חושבים?
יש סיכוי שהוא אכן יבחר בדראפט?
 

Krit123

Well-known member
אם נשווה את זה למקרה של דראגן בנדר

(שדרך אגב, לא מדברים על העקיצה הזאת מספיק) גם בנדר די חימם את הספסל במכבי, אבל מה שעבד לטובתו היה שתמיד הצטיין והפגין דומיננטיות במסגרות לבני גילו ורחב על גל של הצלחה והייפ של פרוספקט אירופאי עם מאפיינים דומים בדמותו של פורזינגס.
לדני יש את 'תקדים לוקה' והוא יוכל להנות מהמרדף אחר 'יורש' פוטנציאלי.
העובדה שזכה ב-MVP זה ציון דרך מעולה... הוא סומן כאחד השמות הבולטים במחנה והאמריקאים יאהבו את זה שלא רק שלא נכנע ללחץ אלא התעלה עליו ועמד בציפיות. אני מאמין שבסופו של יום הוא יהיה בחירת לוטרי, יותר לכיוון העשירייה השנייה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
שמעתי פרשנות (לא זוכר מי זה היה)

אבל הטענה היא שאבדיה צריך לעזוב את מכבי ואפילו אם זה לקבוצה קטנה, העיקר שישחק.
לא רק בשביל שיראו אותו אלה גם בשביל להשתפשף במשחק מול בוגרים שהוא קצת יותר פיזי מין הסתם.
אני בהחלט מקווה שהוא יקבל את ההחלטה הנכונה ולא ישאר במכבי בכל מחיר.
&nbsp
אל תשכח שהוא היה כמעט הכי מבוגר בטורניר ושיחק גם מול חבר'ה בני 16 ובגיל הזה זה מאוד משמעותי.
&nbsp
 
למעלה