דני אבדיה
שיחק אותה הבחור!
לא מקבל דקות משחק במכבי ומגיע למחנה הצעירים באולסטאר ונותן הצגות מרשימות שמזכות אותו בתואר ה MVP של הטורניר.
בארה"ב כבר מדברים עליו כטופ 5 בדראפט 2020.
השאלה אם הוא ימשיך לחמם את הספסל גם בעינה הבאה אם עדיין ייזכרו אותו בדראפט עד אז.
מה אתם חושבים?
יש סיכוי שהוא אכן יבחר בדראפט?
שיחק אותה הבחור!
לא מקבל דקות משחק במכבי ומגיע למחנה הצעירים באולסטאר ונותן הצגות מרשימות שמזכות אותו בתואר ה MVP של הטורניר.
בארה"ב כבר מדברים עליו כטופ 5 בדראפט 2020.
השאלה אם הוא ימשיך לחמם את הספסל גם בעינה הבאה אם עדיין ייזכרו אותו בדראפט עד אז.
מה אתם חושבים?
יש סיכוי שהוא אכן יבחר בדראפט?