היה לי חלום צלול
נראה לי מאז כבר עברו שבועיים (לא יצא לי לנסות שוב, וגם קצת זנחתי את הבדיקות מציאות, אבל אני חוזרת לזה...) הצורות שראית יכולים להיות דברים שסתם ראית (כשקורה כשעושים ווילד) או שיכול להיות שנרדמת באיזה שלב וחלמת חלום כי אמרת שקמת ועשית פעולות. בקשר לחלום צלול- רק את יכולה להגיד האם בחלום ידעת שאת חולמת או לא.. זו התשובה היחידה, כי בחלום צלול אין קצת, אין באמצע.. או שידעת או שלא (למרות שגם יכול לקרות שמישהו יחשוב שזה חלום יעשה בדיקות מציאות- למשל יבדוק בשעון, יגלה שזה חלום אבל איכשהוא המוח שלו ייתן לו סיבה "הגיונית" למה זה היה כך ואז הוא כבר לא יחשוב שזה חלום וזה יוכל להמשיך כחלום רגיל..)